Raad de weg (NL)
-
- Forum-lid
dan toch echt helemaal aan de voet, want verder is die niet zo open. Mooie plek trouwens om AGR te kijken, geeft een hoop lawaai van rammelend materiaal.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
-
- Forum-lid HC
Ted038 heeft het goed, De maasberg, de volgende Raad de weg is voor Ted.
@fitseflitser: nee hoor het is in het midden van de Maasberg, als je met een groothoeklens op de grond ligt krijg je dit soort foto's hier nog 2 vanaf dezelfde positie. Wellicht dat weer iemand herkend wordt want ik heb geen flauw idee wie het zijn.
En zo zag het er 2 maanden eerder tijdens de AGR uit, maar dan vanaf de andere kand van de weg.
@fitseflitser: nee hoor het is in het midden van de Maasberg, als je met een groothoeklens op de grond ligt krijg je dit soort foto's hier nog 2 vanaf dezelfde positie. Wellicht dat weer iemand herkend wordt want ik heb geen flauw idee wie het zijn.
En zo zag het er 2 maanden eerder tijdens de AGR uit, maar dan vanaf de andere kand van de weg.
[quote="ericpeters"]Ted038 heeft het goed, De maasberg, de volgende Raad de weg is voor Ted. [/quote]
Zal het hopelijk niet te moeilijk maken .....
grotere foto
en nee, het is niet bij de kust , ondanks die "duin"
Zal het hopelijk niet te moeilijk maken .....
grotere foto
en nee, het is niet bij de kust , ondanks die "duin"
-
- Forum-lid
@ericpeters: verhip!, maar ja, ik lig daar (tot nog toe) nooit op de grond . Fiets of omhoog of probeer in de afdaling niet van de fiets af te stuiteren.....
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
Rechts ligt een bult zand dat heeft met die spoorlijn te maken. Links is een grote rivier, tevens provinciegrens.
Ik fiets hier minstens 2 x per week langs, dus wil niet meedingen. Maar nu zijn er misschien voldoende tips om het te raden.
Ik fiets hier minstens 2 x per week langs, dus wil niet meedingen. Maar nu zijn er misschien voldoende tips om het te raden.
Deurgoan
[quote="locje1"]Rechts ligt een bult zand dat heeft met die spoorlijn te maken. Links is een grote rivier, tevens provinciegrens.
Ik fiets hier minstens 2 x per week langs, dus wil niet meedingen. Maar nu zijn er misschien voldoende tips om het te raden.[/quote]
waarom niet ?????? gewoon fijn meedoen :d
wel weer eens leuk als iemand de juiste weg noemt, omndat hij deze ook daadwerkelijk kent ipv " sherlock holmes-praktijken" :p
Ik fiets hier minstens 2 x per week langs, dus wil niet meedingen. Maar nu zijn er misschien voldoende tips om het te raden.[/quote]
waarom niet ?????? gewoon fijn meedoen :d
wel weer eens leuk als iemand de juiste weg noemt, omndat hij deze ook daadwerkelijk kent ipv " sherlock holmes-praktijken" :p
-
- Forum-lid HC
Gelderse dijk?