Double naar triple Shim 105
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Let ook op de voorderailleur, dit kan een klem zijn of een aanlas-derailleur, kijk even wat je nu hebt. Met een klem om je zitbuis of een plaatje dat aan je frame is gelast waar je voorderailleur aan zit.
That's it.
That's it.
Yeps, zo'n soort sleutel:
Vaak krijg je 'm bij je groep, anders moet je 'm ff kopen bij de FM via internet.
Vaak krijg je 'm bij je groep, anders moet je 'm ff kopen bij de FM via internet.
Die laatste zin moest uiteraard zijn: "bij je FM of VIA internet"
Je hebt die sleutels van allerlei merken trouwens, Taxc, BBB, Shimano, Pro, etc, etc.
Je hebt die sleutels van allerlei merken trouwens, Taxc, BBB, Shimano, Pro, etc, etc.
Ja, maar realiseer je wel dat de 10-speed groep kwalitatief een heel stuk beter is. De shifters zijn van binnen compleet gerestyled en zijn veel degelijker.
"Bijna nieuw" en "9 speed" klinkt overigens niet geloofwaardig. Die groep is alweer enige jaren van de markt...
"Bijna nieuw" en "9 speed" klinkt overigens niet geloofwaardig. Die groep is alweer enige jaren van de markt...
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 15 November 2006
Hm, goed punt.. Ik zal eens kijken hoe nieuw en goed de groep is....Ten opzichte van de huidige groep is natuurlijk bijna alles een hele verbetering
't trouwens inclusief flight-deck.. Ik laat weten hoe het gaat met de vorderingen
Hm, goed punt.. Ik zal eens kijken hoe nieuw en goed de groep is....Ten opzichte van de huidige groep is natuurlijk bijna alles een hele verbetering
't trouwens inclusief flight-deck.. Ik laat weten hoe het gaat met de vorderingen
Ik had laatst ook een 9v Ultegra groep inclusief FlightDeck te koop staan voor 200 dus heel goedkoop is dat niet hoor....