Lol!
Ik vraag me af wat voor marketeers er zitten bij predictor.... Volgens mij is het een team dat vooral van fietsen houdt en zich niet echt druk maakt hoe de potentieele klanten van predictor zo efficient mogelijk te bereiken zijn......
predictor-lotto
Predictor is van hetzelfde moederbedrijf (heel toepasselijk woord) als Davitamon. Blijkbaar is men daar tevreden over de inmiddels bereikte naamsbekendheid van Davitamon.
Wie is er zo crea om een ridley-predictor te photoshoppen??
Andersom kan ook: de beruchte predictor sticks in de vorm van een ridley maken?
Wie is er zo crea om een ridley-predictor te photoshoppen??
Andersom kan ook: de beruchte predictor sticks in de vorm van een ridley maken?
Ambitie: veel
Tijd: te weinig
Tijd: te weinig
-
- Forum-lid
lees hier en daar van de prof's zorgelijke reactie's over de nieuwe teneu's.
ben ook wel eens benieuwd hoeveel toeristen zich in het nieuwe jaar aan een predictor teneutje gaan wagen. Ik hou het in ieder geval voor gezien. Ik heb geen zin om voor "predictor" te rijden
ben ook wel eens benieuwd hoeveel toeristen zich in het nieuwe jaar aan een predictor teneutje gaan wagen. Ik hou het in ieder geval voor gezien. Ik heb geen zin om voor "predictor" te rijden
RIDLEY the speed weapon
Is even wennen dat zalm-roze maar ik vind het denk ik best ok. Broek vind ik net als afgelopen jaar geslaagd, shirt iets minder.
Valt dik mee. Stijlvolle combinatie van zalmroze met antracietgrijs. Vermoedelijk zal geen enkele renner deze outfit met tegenzin aantrekken, in tegenstelling tot de eerste berichten. Zag op foto in krant ook stukje van de Ridley-fietsen. Kleuren ervan harmoniëren mooi met de outfit.
-
- Forum-lid
valt al bij al nog wel mee, aleen zou ik nooit met zo'n setje rijden, zeker niet met die grote "predictor" letters erop.
RIDLEY the speed weapon
Mij zul je er niet in zien fietsen maar de kleding van pred. ziet er goed uit.
Ik heb overigens nog nooit iets gelezen over een klagende renner die zijn outfit niet mooi vindt. Zijn er renners, bij bijv. T-Mobile, die kleding met tegenzin dragen?
Ik heb overigens nog nooit iets gelezen over een klagende renner die zijn outfit niet mooi vindt. Zijn er renners, bij bijv. T-Mobile, die kleding met tegenzin dragen?
Is inderdaad bes wel aardit, alleen vind ik het zalmroze een beetje flauw, net tikkeltje te braaf, niet echt voor de competitie. Het T-mobile-roze vind ik dan nog beter, lijkt aggresiever, competitiegerichter.
gtz
gtz
live to ride ride for speed<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>