Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

toch jammer

ts-biker
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar ts-biker 06 nov 2006 10:52

Quoten: Origineel geplaatst door Raff op 04 November 2006

Toen ik Amclassic-fan de mantel uitveegde en hij intellectueel niet tegen mij opkon, werd hij plots bijgesprongen door een hele schare slijmballen. En, o toeval, vlak nadat ik had aangekondigd ermee te kappen als forumlid omwille van dergelijke kleinzieligheid, werden die slijmballen ook tot moderator 'gepromoveerd'. Kerels als Havana, Daniel 1975, Groene Spicht, Dual, bassie 10, big rosa, LEICH, TS-biker,....allemaal achterbakse vriendjes van Amclassic-fan!

@Raff
1 - ik ken AM hoegenaamd niet persoonlijk (nog nooit gezien) enkel van op het forum, zoals ik ook honderden anderen ken !2 - de laatste tijd heb ik niet veel kunnen lezen/posten door mijn drukke werkschema, laat staan dat moderator mij zou interesseren.3 - Ik hoop dat ik U nooit niet zal tegenkomen want dat zal uw beste dag niet zijn, geloof me vrij !!!  Als er nu één iets is waar ik niet tegenkan is dat je onschuldige mensen betrekt in uw probleem met een individu.4 - uw pritpraat getuigd van een te weinig aan brains, dus tegen zulke personen ga ik dan ook niet teveel woorden aan vuil maken !
Hopende voor U, U nooit niet te mogen ontmoeten ...de groeten  

Plaats reactie