Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

VMT

flexi
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 jan 2010 14:00

flexi 20 dec 2010 21:08

ik ben aan het rond kijken naar wielen met hoge velgen, en heb wielen van VMT gevonden, ze zien er stevig en zijn redelijk geprijs.(ong 800€ voor 58mm hoge velgen) en ze geven 5 jaar garantie dus moeten wel redelijk zeker zijn van hun zaak he. heeft iemand van jullie ervaringen met deze wielen. of iemand nog een goed voorstel in deze prijsklasse.

groetjes

nevergiveup
Forum-lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 02 mar 2009 21:27

nevergiveup 20 dec 2010 21:13

Geen ervaring met de wielen van VMT.

Wel met de wielen van Infinito, ook 58 mm en rond dezelfde prijs. Ik rijd en nu zelf ongeveer een half jaar mee en ben zeer tevreden.

je moet maar eens kijken op www.infinitocycling.com of op www.bikeparts4u.nl
Basso Astra, Dura Ace 7900, Infinito 58 mm / fulcrum racing 3

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 20 dec 2010 21:16

100 euro duurder, maar wel hele positieve ervaring mee (en bovendien geen alu remrand):
http://www.bikeparts4u.nl/shop/product_ ... ts_id=2977

Quasar en FFWD hebben ook een 58mm velg. Zijn ook prima wieltjes die hier en daar rond de 900 euro te krijgen zijn!

Ik heb zelf geen ervaring met de VMT's en heb ze ook al eens zien staan, maar nog nooit iemand erop zien rijden.. ben ook wel benieuwd naar gebruikerservaringen...

Never give up was me al voor zag ik:)

flexi
Forum-lid
Berichten: 11
Lid geworden op: 24 jan 2010 14:00

flexi 20 dec 2010 22:02

ik zoek juist wielen met een alu remrand, anders vind ik nogal een gedoe met verwisselens van remblokjes

stokie
Forum-lid
Berichten: 1526
Lid geworden op: 27 jul 2008 15:48

stokie 20 dec 2010 22:20

dat gedoe valt wel mee, dat duurt letterlijk 5 minuten.
Dan zou ik gaan voor kuipers, die zijn ook iets goedkoper, FFWD's of Quasars.

swoosh
Forum-lid
Berichten: 868
Lid geworden op: 31 mei 2010 23:55

swoosh 20 dec 2010 22:50

flexi schreef:ik ben aan het rond kijken naar wielen met hoge velgen, en heb wielen van VMT gevonden, ze zien er stevig en zijn redelijk geprijs.(ong 800€ voor 58mm hoge velgen) en ze geven 5 jaar garantie dus moeten wel redelijk zeker zijn van hun zaak he. heeft iemand van jullie ervaringen met deze wielen. of iemand nog een goed voorstel in deze prijsklasse.

groetjes


Volgens mij gewoon de zoveelste die handel ziet in producten uit het Oosten en voor zichzelf iets opstart. Er word 2 jaar fabrieksgarantie gegeven en die 5 jaar garantie is alleen voor spaakbreuk. Bij garantie moet je je niet verkijken op de garantie termijn maar goed de garantie bepalingen tot je nemen.

Ik zie op de website overigens alleen full carbon wielen en geen alu rand wielen?
http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/vmt/ ... yID=392270

Gelet op andere zaken vind ik het allemaal niet heel erg professioneel overkomen zoals het hotmail adres voor Paypal betalingen bijvoorbeeld. Maar ook geen adres, geen KvK registratienummer, geen algemene voorwaarden op website, etc.
Afbeelding

jonasdb
Forum-lid
Berichten: 36
Lid geworden op: 31 okt 2010 18:45

jonasdb 21 dec 2010 11:16

Ik heb dit jaar Wouter Van Mechelen en Guy Smet er mee zien koersen,
ik vermoedt dat beiden wel voordelig aan de wielen zijn geraakt maar
als ik heb ze toch nooit een spaak weten uitrijden in de koers,
als je ze kent zijn het toch geen lichtgewicht renners.
Dacht da ze handgespaakt werden, velgen zullen zoals hierboven staat wel uit het oosten komen. Denk dat het ze op zich niet beter of slechter zullen zijn als andere. enkel dat je met deze het spaakpatroon kan kiezen.

Plaats reactie