Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Storck

kalkko
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 17 feb 2007 23:10

kalkko 18 dec 2009 09:49

Hoi Iedereen,

Wild Romance had mij even gevraagt op zijn nieuwe storck hier teplaatsen, het lukte bij hem niet helemaal, dus hier komt ie wederom een hele mooie storck.

http://img29.imageshack.us/img29/6720/storckmelvin.jpg

Gr,

Koos

wildromance
Forum-lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 08 okt 2009 10:48

wildromance 18 dec 2009 11:42

[quote="kalkko"]Hoi Iedereen,

Wild Romance had mij even gevraagt op zijn nieuwe storck hier teplaatsen, het lukte bij hem niet helemaal, dus hier komt ie wederom een hele mooie storck.

http://img29.imageshack.us/img29/6720/storckmelvin.jpg

Gr,

Koos[/quote


Mijn dank is groot Koos!!!

TOP!
Als je wint heb je vrienden

duur
Forum-lid
Berichten: 14
Lid geworden op: 22 dec 2008 16:46

duur 24 dec 2009 13:59

Mijn storck is weer terug van de spuiter

Storck

Afbeelding

bravoman
Forum-lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 23 nov 2005 00:10

bravoman 24 dec 2009 23:57

@ Duur: Mooi gespoten. Lijkt net of ie zo de fabriek uit komt.

kalkko
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 17 feb 2007 23:10

kalkko 25 dec 2009 00:37

Duur schreef:Mijn storck is weer terug van de spuiter

Storck

Afbeelding


Ja prachtig dat witte met dat zwarte, het zijn de kleuren van de 2010 uitvoering he.
Waarom heb je hem over gespoten eigenlijk was dat noodzaak?

gr,

Koos

kalkko
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 17 feb 2007 23:10

kalkko 25 dec 2009 11:42

peerke1 schreef:phoe phoe mooie speeltjes hebben jullie allemaal.ik moet jammer genoeg nog tot half januari wachten.


Zoveel geluk hebben we niet:-)) het speeltje staat boven in een slaapkamer tewachten tot dat de wegen schoon en pekel vrij zijn, en ben bang dat dat wel eens tot na januari kan worden:-((

Gr,

Koos

wildromance
Forum-lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 08 okt 2009 10:48

wildromance 25 dec 2009 11:49

kalkko schreef:
peerke1 schreef:phoe phoe mooie speeltjes hebben jullie allemaal.ik moet jammer genoeg nog tot half januari wachten.


Zoveel geluk hebben we niet:-)) het speeltje staat boven in een slaapkamer tewachten tot dat de wegen schoon en pekel vrij zijn, en ben bang dat dat wel eens tot na januari kan worden:-((

Gr,

Koos



Ik overweeg zelfs om mijn nieuwe Storck te laten starten in de sneeuw...hahaha
volgens mijn vriendin ben ik al een week niet te genieten...
Als je wint heb je vrienden

kalkko
Forum-lid
Berichten: 235
Lid geworden op: 17 feb 2007 23:10

kalkko 25 dec 2009 11:57

Wild Romance schreef:
kalkko schreef:
peerke1 schreef:phoe phoe mooie speeltjes hebben jullie allemaal.ik moet jammer genoeg nog tot half januari wachten.


Zoveel geluk hebben we niet:-)) het speeltje staat boven in een slaapkamer tewachten tot dat de wegen schoon en pekel vrij zijn, en ben bang dat dat wel eens tot na januari kan worden:-((

Gr,

Koos



Ik overweeg zelfs om mijn nieuwe Storck te laten starten in de sneeuw...hahaha
volgens mijn vriendin ben ik al een week niet te genieten...


Kan me er iets bij voorstelen dat je er narig van word, maar ook hierin heb ik weer geluk, vlak voordat het ging sneeuwen, ben ik aan mijn elleboog geopereerd, en ben nog aan het herstellen, het mag nog wel even dit weer blijven.

spook
Forum-lid
Berichten: 1058
Lid geworden op: 26 feb 2008 10:13

spook 26 dec 2009 20:08

ehleemreis schreef:Hallo,

Gisteren kon ik bij Dupree in Utrecht mijn nieuwe Storck op halen. Het frame (Vision Light) is afgemonteerd met shimano ultegra (compact) en Fulcrum Racing 3 wielen. Ik zal kijken of het me snel lukt een foto te plaatsen. Fietsen zal er met dit weer nog niet helemaal in zitten. Dan is de nieuwigheid er wel heel snel af...

Groet


Hebbie al een foto'tje...? En hoe rijdt je fiets?
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

wildromance
Forum-lid
Berichten: 155
Lid geworden op: 08 okt 2009 10:48

wildromance 26 dec 2009 21:52

spook schreef:
ehleemreis schreef:Hallo,

Gisteren kon ik bij Dupree in Utrecht mijn nieuwe Storck op halen. Het frame (Vision Light) is afgemonteerd met shimano ultegra (compact) en Fulcrum Racing 3 wielen. Ik zal kijken of het me snel lukt een foto te plaatsen. Fietsen zal er met dit weer nog niet helemaal in zitten. Dan is de nieuwigheid er wel heel snel af...

Groet


Hebbie al een foto'tje...? En hoe rijdt je fiets?


Ik denk TOP...het weer is nl ideaal!
Als je wint heb je vrienden

fizik
Forum-lid
Berichten: 2262
Lid geworden op: 20 feb 2008 21:16
Locatie: Staphorst

fizik 27 dec 2009 14:18

Heerlijk cynisch Romance, jij rijdt niet op de racer? De wegen hier zijn er goed genoeg voor. Als ik een nieuwe fiets had, ging ik hem zeker even proberen.

Plaats reactie