Ik probeer de fortius software te gebruiken met een I-magic trainer, maar de fortius geeft na installatie aan dat hij geen ondersteunde trainer kan vinden...
iemand enig idee hoe dit op te lossen zodat ik gewoon met RLV kan trainen?
Fortius software op I-magic trainer
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Scighera op 01 November 2006
Ik probeer de fortius software te gebruiken met een I-magic trainer, maar de fortius geeft na installatie aan dat hij geen ondersteunde trainer kan vinden...iemand enig idee hoe dit op te lossen zodat ik gewoon met RLV kan trainen?
De USB driver van de Fortius hardware is anders dan die voor de I magic hardware. Ik zou eens proberen in device manager de driver te verwijderen en de USB kabel op nieuw in te steken.
De volgende stappen moet je normaal uitvoeren
- Fortius software installeren (er zit nu een DVD bij een Fortius trainer en er zat en CD bij mijn I-magic, misschien zit er wel geen I magic driver op de DVD??)- I-magic aansluiten en inschakelen, systeem vraagt naar driver die zou automatisch gevonden moeten worden.
-RLV installeren en rijden maar.
Ik probeer de fortius software te gebruiken met een I-magic trainer, maar de fortius geeft na installatie aan dat hij geen ondersteunde trainer kan vinden...iemand enig idee hoe dit op te lossen zodat ik gewoon met RLV kan trainen?
De USB driver van de Fortius hardware is anders dan die voor de I magic hardware. Ik zou eens proberen in device manager de driver te verwijderen en de USB kabel op nieuw in te steken.
De volgende stappen moet je normaal uitvoeren
- Fortius software installeren (er zit nu een DVD bij een Fortius trainer en er zat en CD bij mijn I-magic, misschien zit er wel geen I magic driver op de DVD??)- I-magic aansluiten en inschakelen, systeem vraagt naar driver die zou automatisch gevonden moeten worden.
-RLV installeren en rijden maar.
Ik heb de fortius software al geinstalleerd, maar als ik hem opstart geeft ie aan geen ondersteunde trainer te herkennen...
Ik zal nog eens de installatie cd nagaan
Ik zal nog eens de installatie cd nagaan
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
lijkt opgelost, verstopt op de dvd stonds nog een kleine i-magic driver. die er nog eens overheen gegooid en nu herkend de fortius software hem wel. Dus:
1. originele i-magic driver
2. fortius driver + update
3. i-magic driver van fortius cd
1. originele i-magic driver
2. fortius driver + update
3. i-magic driver van fortius cd
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
waarschijnlijk heb je windows vista op je pc 32 of 64 op een van beide erkend die idd die trainer niet. dat is het probleem bij tacx zeggen ze dan moet je maar de nieuwste cd kopen dan doet die het.
echt goeie serivce.
wat wel kan je pc omzetten na windows xp. dan heb je geen probleem mee.
heb het zelf ook meegemaakt dus praat uit ervaring.
echt goeie serivce.
wat wel kan je pc omzetten na windows xp. dan heb je geen probleem mee.
heb het zelf ook meegemaakt dus praat uit ervaring.