Alternatief Ronde van Vlaanderen
Pina G , volgens mij kan je in de vlaamse ardennen best wegblijven tt het eind vd week,
als alle sneeuw/ijs weg is.
Bottechia, als je nog nooit in de vlaamse ardennen geweest bent is het mss wel iets om de uitgepijlde route te volgen die vertrekt aan het centrum ronde van vlaanderen.
Als ik in de vlaamse ardennen ga fietsen zet ik de wagen in kruishoutem op het dorpsplein.
is maar 2 km van de E17 , van daaruit is het een kwartiertje fietsen tot oudenaarde vanwaar je de route op kunt.
http://www.rvv.be/nl/toerisme/routes/rvv-fietsroutes
als alle sneeuw/ijs weg is.
Bottechia, als je nog nooit in de vlaamse ardennen geweest bent is het mss wel iets om de uitgepijlde route te volgen die vertrekt aan het centrum ronde van vlaanderen.
Als ik in de vlaamse ardennen ga fietsen zet ik de wagen in kruishoutem op het dorpsplein.
is maar 2 km van de E17 , van daaruit is het een kwartiertje fietsen tot oudenaarde vanwaar je de route op kunt.
http://www.rvv.be/nl/toerisme/routes/rvv-fietsroutes
http://www.davitamonclassic.be/Zaterdag 23 april 2011
Ename Classic - Zaterdag 19 maart 2011
Omloop Passage Fitness - Zaterdag 26 maart 2011
Gent-Wevelgem - Zaterdag 26 maart 2011
E3-Prijs Harelbeke - Zondag 27 maart 2011
Ename Classic - Zaterdag 19 maart 2011
Omloop Passage Fitness - Zaterdag 26 maart 2011
Gent-Wevelgem - Zaterdag 26 maart 2011
E3-Prijs Harelbeke - Zondag 27 maart 2011
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. ![👻](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f47b.svg)
![😳](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f633.svg)
![🤬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f92c.svg)
-
- Forum-lid
Ja, die is inderdaad erg goed. Heb 'm in 2009 gereden en alles was tot in de perfectie voor elkaar. De E3 is ook erg leuk, met die andere ritten heb ik geen ervaring.
Ik ga 27 maart de E3 Prijs rijden. Toevallig nog anderen hier die dit ook van plan zijn?
-
- Forum-lid
Nog een tip voor het vroege voorjaar. De Verada Follens Classic. Nu met extraspeciale you tube promo.
Deze rit is op zondag 13 maart en je hebt de keuze uit drie afstanden (50, 75 en 100km). Meer info op de website.
Deze rit is op zondag 13 maart en je hebt de keuze uit drie afstanden (50, 75 en 100km). Meer info op de website.
-
- Forum-lid
[quote="Bottecchia"]Nog een tip voor het vroege voorjaar. De Verada Follens Classic. Nu met extraspeciale you tube promo.
Deze rit is op zondag 13 maart en je hebt de keuze uit drie afstanden (50, 75 en 100km). Meer info op de website.[/quote]
We kregen zelfs al een mooi plekje op deze site
Klik hier
Deze rit is op zondag 13 maart en je hebt de keuze uit drie afstanden (50, 75 en 100km). Meer info op de website.[/quote]
We kregen zelfs al een mooi plekje op deze site
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Klik hier
Harder, better, faster, stronger, LIGHTER !
-
- Forum-lid
Zoals al eerder gezegd door enkele forumleden: ga naar het centrum ronde van vlaanderen in Oudenaarde. Dat is een prima plek om te beginnen als je de weg niet kent. Ben er vorig jaar voor t eerst geweest. Op een woensdag, geen mens op de weg. De route is keurig uitgepijld en je kunt kiezen uit drie lussen. Echt een aanrader!!
Michiel
[quote="Bottecchia"]Nog een tip voor het vroege voorjaar. De Verada Follens Classic. Nu met extraspeciale you tube promo.
Wschlk mooie rit maar er is sprake van een rit door het pays des collines ( Vloesberg , ellezelles, frasnes, enz..) wat niet hetzelfde is als de vlaamse ardennen. Het is wel minstens even heuvelachtig en zeker even mooi!!
Wschlk mooie rit maar er is sprake van een rit door het pays des collines ( Vloesberg , ellezelles, frasnes, enz..) wat niet hetzelfde is als de vlaamse ardennen. Het is wel minstens even heuvelachtig en zeker even mooi!!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. ![👻](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f47b.svg)
![😳](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f633.svg)
![🤬](//cdn.jsdelivr.net/gh/twitter/twemoji@latest/assets/svg/1f92c.svg)