GELE trui/GELE koersbroek
-
- Forum-lid
Wie weet waar ik een geheel geel fietsshirt (korte mouw) en/of geheel gele koersbroek kan kopen? Liefst zonder reclame-uitingen.
Quote: Origineel geplaatst door Nitronoodles op 27 Oktober 2006
Wie weet waar ik een geheel geel fietsshirt (korte mouw) en/of geheel gele koersbroek kan kopen? Liefst zonder reclame-uitingen.
Is dit geel genoeg, of zit er nog teveel zwart in? In ieder geval geen reclame.
http://www.assos.com/en/mens/detail.asp ... 41&color=3
Is dit geel genoeg, of zit er nog teveel zwart in? In ieder geval geen reclame.
http://www.assos.com/en/mens/detail.asp ... 41&color=3
-
- Forum-lid
Te veel zwart. 't Moet helemaal geel zijn.
Quoten: Origineel geplaatst door Nitronoodles op 27 Oktober 2006
Is Saunier Duval teamkledij (voorbeeld) dan niet wat voor je? Is welliswaar met reclame.
Helemaal geel wordt volgens mij erg lastig.
Is Saunier Duval teamkledij (voorbeeld) dan niet wat voor je? Is welliswaar met reclame.
Helemaal geel wordt volgens mij erg lastig.
-
- Forum-lid HC
Quote: Origineel geplaatst door Nitronoodles op 27 Oktober 2006
Waarom moet het eigenlijk geel zijn?
Waarom moet het eigenlijk geel zijn?
What makes the boat go faster?
Quoten: Origineel geplaatst door Soffatti op 28 Oktober 2006
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een rode korte koersbroek zonder teksten erop... Die zijn niet te vinden. Ik zoek daar al heel lang naar.Er zijn alleen maar zwarte te krijgen.
Dat is inderdaad waardeloos, ook lange broeken zijn uitsluitend in het zwart te verkrijgen.
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een rode korte koersbroek zonder teksten erop... Die zijn niet te vinden. Ik zoek daar al heel lang naar.Er zijn alleen maar zwarte te krijgen.
Dat is inderdaad waardeloos, ook lange broeken zijn uitsluitend in het zwart te verkrijgen.
kiekeboe
Zoek eens op Giordana. Ik heb uit de wintercollectie van 2005/2006 een zwart shirt met lange mouwen met als enige opdruk twee Giordana tekentjes. Ik heb gekeken op de site bij de collectie van zomer 2007 -> click ga naar solid collectie. Succes met het zoeken van een broek...
- leocuypers
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Nitronoodles op 27 Oktober 2006
op de hompage Rose versand www.Brose/BBversand/B.de
klik nederlandsa aan
en dan kleding--> bekleding-->Jerseys-->Jerseys met korte mouw--> en dan op pagina 5 onderaan (alleen maat S en M)
Helemaal geel met geen tekst erop
Kleding
op de hompage Rose versand www.Brose/BBversand/B.de
klik nederlandsa aan
en dan kleding--> bekleding-->Jerseys-->Jerseys met korte mouw--> en dan op pagina 5 onderaan (alleen maat S en M)
Helemaal geel met geen tekst erop
Kleding