Quote: Origineel geplaatst door Noppie op 28 Oktober 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Soffatti op 28 Oktober 2006Ik ben ook nog steeds op zoek naar een rode korte koersbroek zonder teksten erop... Die zijn niet te vinden. Ik zoek daar al heel lang naar.
Er zijn alleen maar zwarte te krijgen. Dat is inderdaad waardeloos, ook lange broeken zijn uitsluitend in het zwart te verkrijgen.
Koersbroeken in andere kleuren lukt toch wel? Ik verwijs weer even naar Assos. zit altijd wel wat zwart in maar dominante kleur kan geel, rood, blauw, wit, of grijs zijn (en geheel zwart). En zoals eerder vermeld staan in de Rose catalogus nog andere merken.
GELE trui/GELE koersbroek
-
- Forum-lid
op de hompage Rose versand www.Brose/BBversand/B.de
klik nederlandsa aan
en dan kleding--> bekleding-->Jerseys-->Jerseys met korte mouw--> en dan op pagina 5 onderaan (alleen maat S en M)
Helemaal geel met geen tekst erop
Kleding
Bedankt, da's een zinnige bijdrage!
- de zwarten
- Forum-lid HC
misschien nog iets geler:
www.trikotboerse24.com en dan bij:
Nalini Basic Funktionsbekleidung
het onderste shirt is helemaal knalgeel...
www.trikotboerse24.com en dan bij:
Nalini Basic Funktionsbekleidung
het onderste shirt is helemaal knalgeel...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
ok niet alles in het geel maar toch zeker broeken in andere kleuren.
http://www.santinisms.it/
http://www.santinisms.it/
"Try not. Do or do not......there is no try"
Probeer eens De Geest in Laarne : Zij maken alles gepersonaliseerd voor clubs en ploegen. Vroeger nog een eigen uitrusting laten maken. Het kostelijkste zij de cliché's voor bedrukking. Maar aangezien je dat niet wenst zal dat dan ook wegvallen.
kwaliteit is zeer goed, levering kan soms duren aangezien ze nu volop de nieuwe uitrustingen van allerhande ploegen en clubs moeten klaar krijgen.
kwaliteit is zeer goed, levering kan soms duren aangezien ze nu volop de nieuwe uitrustingen van allerhande ploegen en clubs moeten klaar krijgen.