Sinds ruim een maandje heb ik een schitterende racefiets. Al gauw wat prima goedkope kleding bij de aldi en lidl bijgekocht. Maar nu zou ik toch ook graag wat knap spul bij willen kopen. Aangezien het seizoen erop zit en de 2007 collectie er is(/er aan zit te komen?) vroeg ik mij af of ik niet ergens een kleine collectie zou kunnen aanschaffen tegen opruimingsprijzen?
Anyone?
Sportfanaat
Opruiming teamkleding
-
- Forum-lid
Hoi ,
Kijk eens bij Hopmans in bergen op zoom , heeft heel veel teamkleding tegen lage prijzen. Teams zoal Fassa Bortolo- Aqua Sapone , en nog veel meer .
Succes ..
Greetz Rene
Kijk eens bij Hopmans in bergen op zoom , heeft heel veel teamkleding tegen lage prijzen. Teams zoal Fassa Bortolo- Aqua Sapone , en nog veel meer .
Succes ..
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Rene op 25 Oktober 2006
Hoi ,
Succes ..
Greetz Rene
Wacht hier dan tot de kerstshow, de laatste 2 weken van december dan kan je veel kleding tegen dump-prijzen aanschaffen!!
Hoi ,
Succes ..
Greetz Rene
Wacht hier dan tot de kerstshow, de laatste 2 weken van december dan kan je veel kleding tegen dump-prijzen aanschaffen!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Bij Hopmans zijn de normale maten (L en M) altijd wel snel uitverkocht, dus je moet er wel heel snel bij zijn.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 26 Oktober 2006
Bij Hopmans zijn de normale maten (L en M) altijd wel snel uitverkocht, dus je moet er wel heel snel bij zijn.
Dit hangt er ook weer vanaf hoe populair het team is, of hoe gangbaar de kleurstelling.
Dit hangt er ook weer vanaf hoe populair het team is, of hoe gangbaar de kleurstelling.