GRAVITY ZERO
Je kan bij dealers de prijzen vinden. Die zijn niet in Euro's, maar je kan ze wel omrekenen met een valuta calculator. Dan heb je beetje een idee van de prijzen.
Ik zit er serieus aan te denken een set wielen voor Campa te bestellen, zit alleen met de service, stel dat er wat is, spaakbreuk, slag(je) , ect ect, wat dan? mhhh, maakt het toch weer lastig
groet,
peter
Ik zit er serieus aan te denken een set wielen voor Campa te bestellen, zit alleen met de service, stel dat er wat is, spaakbreuk, slag(je) , ect ect, wat dan? mhhh, maakt het toch weer lastig
groet,
peter
Je hebt een jaar garantie op de wielen, je kunt ze hier in Holland laten repareren en de kosten worden door Gravity Zero betaald.
Indien ze niet te repareren zijn , kun je het wiel terug sturen en krijg je een nieuwe, dit binnen de garantie termijn.
Ik rij nu vanaf november 2006 met de wielen en heb alleen één keer een spaak in het achterwiel moeten bijstellen.
Indien ze niet te repareren zijn , kun je het wiel terug sturen en krijg je een nieuwe, dit binnen de garantie termijn.
Ik rij nu vanaf november 2006 met de wielen en heb alleen één keer een spaak in het achterwiel moeten bijstellen.
Ik was ook geinteresseerd, maar zag dat de info over de gewichten op hun site niet echt klopte. Dus ik maakte een simpele rekensom en heb deze gemaild naar GravityZero. Dit was mijn mail en daarop volgend hun reactie:
--------
"Dear sir/madam, I was going through your site and got a little bit confused about the weights as promoted. For instance; the T50 set is claimed at 1425g (av.). The front T50 is 660g (as specified on your site). This means the rear should weigh around 1425-660=765g. So, as a result the rear hub is around (765-660) 105g heavier than the front hub. I assume you use your own X-one hubs? Specs are R:292g and F:94 -> 198g difference! I conclude that the T50 set weighs around 100g more than claimed (taking in account 4 more spokes). Is my conclusion correct?"
--------
"Yes we are soon to update this info as new models are to be release soon.
However 100g one way or the other does not change the fact of the much improved torque output, better than any wheels in the world.
Like many your mindset is on weight which means little if the engine (you) are not efficient.
Cheers. "
--------
Hmmm, beetje aparte manier van reageren. Het maakt ze blijkbaar niet uit dat hun claimed weight ongeveer 100g van de realiteit af ligt.
Dus dat van die 'best torque output in the world' zie ik ook niet gebeuren Magische spaken misschien?
Gravity.....Zero points...
--------
"Dear sir/madam, I was going through your site and got a little bit confused about the weights as promoted. For instance; the T50 set is claimed at 1425g (av.). The front T50 is 660g (as specified on your site). This means the rear should weigh around 1425-660=765g. So, as a result the rear hub is around (765-660) 105g heavier than the front hub. I assume you use your own X-one hubs? Specs are R:292g and F:94 -> 198g difference! I conclude that the T50 set weighs around 100g more than claimed (taking in account 4 more spokes). Is my conclusion correct?"
--------
"Yes we are soon to update this info as new models are to be release soon.
However 100g one way or the other does not change the fact of the much improved torque output, better than any wheels in the world.
Like many your mindset is on weight which means little if the engine (you) are not efficient.
Cheers. "
--------
Hmmm, beetje aparte manier van reageren. Het maakt ze blijkbaar niet uit dat hun claimed weight ongeveer 100g van de realiteit af ligt.
Dus dat van die 'best torque output in the world' zie ik ook niet gebeuren Magische spaken misschien?
Gravity.....Zero points...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Nee dat is gewoon onzin, zolang de stijfheid maar boven een bepaalde waarde blijft is het totaal geen issue. Je verliest geen energie als een wiel een procentje meer flext bij 't aanzetten, want die energie komt er voor 't grootste deel ook weer uit.
Dit is gewoon marketing BS om 't hoge gewicht recht te kletsen. Als hij nu met aerodynamica aangekomen was 't een ander verhaal geweest.
Dit is gewoon marketing BS om 't hoge gewicht recht te kletsen. Als hij nu met aerodynamica aangekomen was 't een ander verhaal geweest.