budget 12000 euro, welke fiets??
Mijn idee: Orbea Orca frame, simpel afgemonteerd met complete campagnolo record groep, uiteraard LW wielen en verder nog wat pimpen met wat carbon spulletjes. Kom je wel niet aan de € 12.000 maar ach........zou er best tevreden mee zijn.
Quote: Origineel geplaatst door scrymm op 24 Oktober 2006
wel veel verschillende meningen:)
Ach, het is helemaal afhankelijk van je eigen voorkeuren.
Je kan een fiets opbouwen met alle mogelijke high-tech goodies die er zijn, of je gaat voor een rustigere, strakkere, klassiekere stijl.
Heb je al een idee welke richting je op wilt wat dat betreft?
wel veel verschillende meningen:)
Ach, het is helemaal afhankelijk van je eigen voorkeuren.
Je kan een fiets opbouwen met alle mogelijke high-tech goodies die er zijn, of je gaat voor een rustigere, strakkere, klassiekere stijl.
Heb je al een idee welke richting je op wilt wat dat betreft?
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Kwam er laatst eentje voorbij in 't Bianchi topic die naderde dacht ik wel de 12k... es ff zoeken...
zonde van het geld. want op zo een dure fiets ga je nooit fietsen.
ik zou zeggen;
-koop 1 goeie fiets voor circa 5000
-koop voor de rest van het geld een verzamelobject. bijvoorbeeld een fiets/frame gebruikt door een bekende prof etc.
ik zou zeggen;
-koop 1 goeie fiets voor circa 5000
-koop voor de rest van het geld een verzamelobject. bijvoorbeeld een fiets/frame gebruikt door een bekende prof etc.
lkkr toerden door t bos
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door scrymm op 24 Oktober 2006
Wat ik wil,hmm, zoiezo uitstekende topkwaliteit en hele strakke moderne, bijna futuristische fiets echt een snelheidsmachine dus.
Scrymm, serieus, die soort topics heeft toch weinig zin, dat moet jezelf toch ook wel snappen. Een goed startpunt voor jou was BikeMotion geweest, dan heb je gelijk een leuk overzicht van wat er te koop is. Ga verder vooral lekker veel surfen en rondkijken en kijk wat je mooi vind. Als je echt een uniek kunstwerk wilt hebben zou ik kijken naar de ambachtelijke fietsenbouwers zoals Pegoretti en Passoni in Italië, Cyfac in Frankrijk, en Parlee, Crumpton, Richard Sachs, Vanilla, etc, in de VS. Ook doen de Amerikaanse bedrijven Fairwheel Bikes en Groupe de Tete altijd hele mooie speciale projectjes.
Wat ik wil,hmm, zoiezo uitstekende topkwaliteit en hele strakke moderne, bijna futuristische fiets echt een snelheidsmachine dus.
Scrymm, serieus, die soort topics heeft toch weinig zin, dat moet jezelf toch ook wel snappen. Een goed startpunt voor jou was BikeMotion geweest, dan heb je gelijk een leuk overzicht van wat er te koop is. Ga verder vooral lekker veel surfen en rondkijken en kijk wat je mooi vind. Als je echt een uniek kunstwerk wilt hebben zou ik kijken naar de ambachtelijke fietsenbouwers zoals Pegoretti en Passoni in Italië, Cyfac in Frankrijk, en Parlee, Crumpton, Richard Sachs, Vanilla, etc, in de VS. Ook doen de Amerikaanse bedrijven Fairwheel Bikes en Groupe de Tete altijd hele mooie speciale projectjes.