Vraag hier naar het door jou gezochte onderdeel of fiets

tijdritshifters (campa)

wezep
Forum-lid

Gebruikersavatar wezep 18 jan 2007 13:03

Quoten: Origineel geplaatst door Cubebiker op 18 Januari 2007

Net als bijna alle onderdelen bij bike-components.
Ben nu bezig aan de laatste bouwfase en het afstellen kan beginnen. Ik zal alleen nog een ander stuurpennetje nodig hebben. Ik gok een 8 cm en één die iets naar beneden wijst. Jij nog enkele suggesties?
Ok, dit heet off-topic toch?

Als die iets naar beneden moet wijzen, dan praat je snel of 15 graden of meer. Je kunt eens kijken naar Oval, bijv. de R500 of R700. Deze zijn in 17graden te krijgen. Lijkt er alleen op dat deze alleen maar geschikt zijn voor 26.0 mm sturen en niet OS sturen.
Andere vraag: welke remhendels heb je gekocht?Heb ze van Oval gehad, maar die passen niet op het stuur van profile design.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

cubebiker
Forum-lid

Gebruikersavatar cubebiker 18 jan 2007 14:44

Ik heb ook oval grepen. Ze pasten bij mij ook niet, maar ik heb ze bijgeslepen en met een beetje dynamic pasta rustig naar binnen kunnen tikken.

wezep
Forum-lid

Gebruikersavatar wezep 18 jan 2007 15:24

Quoten: Origineel geplaatst door Cubebiker op 18 Januari 2007

Ik heb ook oval grepen. Ze pasten bij mij ook niet, maar ik heb ze bijgeslepen en met een beetje dynamic pasta rustig naar binnen kunnen tikken.

Ga denk ik maar voor de Profile Design grepen. Deze passen wel en hebben dezelfde llok als het stuur. Daarnaat loopt de kabel direct naar binnen en niet (zoals bij de Oval grepen) een stukje langs de buitenkant.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

Plaats reactie