De keren dat ik op zondagochtend van m'n fiets af ben gestapt, omdat er iets op de weg lag dat gevaar voor het verkeer op kon leveren, zijn niet meer te tellen. Vaak ook het werk van lolbroeken die zaterdagavond gezellig met z'n allen dingen kapot hebben lopen te maken!
Ik doe dit overigens niet om het imago van fietsers op te vijzelen. Er is op de tijden dat ik zondag aan de gang ben meestal toch niemand die het ziet.
Slechte naam van wielrenners verbeteren
- robbebopper
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 06 December 2006
Wielrenner mishandelt vrouwZucht...
Lekker objectief dat nieuwnieuws
Wielrenner mishandelt vrouwZucht...
Lekker objectief dat nieuwnieuws
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Niet bepaald nee, is aan Geenstijl.nl verbonden. Telegraaf-nivo dus. Prima hoor, maar ik lees toch liever de Azijnbode
Dat nieuwsbericht kwam ik ook tegen op geenstijl, ik kan me soms echt kapotlachen om de reacties die daar staan, wat een debielen komen daar zeg.
Dat nieuwsbericht kwam ik ook tegen op geenstijl, ik kan me soms echt kapotlachen om de reacties die daar staan, wat een debielen komen daar zeg.
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 06 December 2006
Niet bepaald nee, is aan Geenstijl.nl verbonden. Telegraaf-nivo dus. Prima hoor, maar ik lees toch liever de Azijnbode Dat nieuwsbericht kwam ik ook tegen op geenstijl, ik kan me soms echt kapotlachen om de reacties die daar staan, wat een debielen komen daar zeg.
[off topic]
inderdaad. Ik kwam nogal eens op Geenstijl totdat het bankje leeg bleek te zijn en er niemand achter zat. Erg gelachen in die tijd. Daarna is het wat mij betreft snel minder geworden en kom ik er nog zelden (bijvoorbeeld nu).
[/off topic]
Niet bepaald nee, is aan Geenstijl.nl verbonden. Telegraaf-nivo dus. Prima hoor, maar ik lees toch liever de Azijnbode Dat nieuwsbericht kwam ik ook tegen op geenstijl, ik kan me soms echt kapotlachen om de reacties die daar staan, wat een debielen komen daar zeg.
[off topic]
inderdaad. Ik kwam nogal eens op Geenstijl totdat het bankje leeg bleek te zijn en er niemand achter zat. Erg gelachen in die tijd. Daarna is het wat mij betreft snel minder geworden en kom ik er nog zelden (bijvoorbeeld nu).
[/off topic]
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.