aminozuren en eiwitten voor een wielrenne
trouwens, je hebt wel erg veel soorten, bij die whey-maxx zitten 70 gram eiwitten en rond de 10 gr. koolhydraten en 5 gr. vet dacht ik. Veel andere soorten hebben weer 80/90 gram eiwit en geen vet en/of koolhydraten, weet alleen niet wat nou het beste is voor een fietser
Quoten: Origineel geplaatst door ApoJapo op 06 Maart 2007
Die wei-eiwitten zijn niet meer in de aanbieding bij De Tuinen. Dan lijkt mij dit een goed alternatief?http://www.eiwitpoeder.nl/whey-maxx-van ... -p-73.html
Die aanbieding liep tot eind februari inderdaad, maar nu strooien ze alweer met flyers met 50% kortingsbonnen voor oa de voedingssupplementen, dus mocht je echt interesse hebben in die eiwitten, moet je even zo'n flyer bemachtigen.
En wat het beste is? je lichaam heeft koolhydraten nodig om de eiwitten goed op te kunnen nemen, dus altijd koolhydraten erbij, desnoods zelf toevoegen. En mocht je het puur voor herstel doen, dan heeft je lichaam sowieso koolhydraten nodig om aan te vullen...
Die wei-eiwitten zijn niet meer in de aanbieding bij De Tuinen. Dan lijkt mij dit een goed alternatief?http://www.eiwitpoeder.nl/whey-maxx-van ... -p-73.html
Die aanbieding liep tot eind februari inderdaad, maar nu strooien ze alweer met flyers met 50% kortingsbonnen voor oa de voedingssupplementen, dus mocht je echt interesse hebben in die eiwitten, moet je even zo'n flyer bemachtigen.
En wat het beste is? je lichaam heeft koolhydraten nodig om de eiwitten goed op te kunnen nemen, dus altijd koolhydraten erbij, desnoods zelf toevoegen. En mocht je het puur voor herstel doen, dan heeft je lichaam sowieso koolhydraten nodig om aan te vullen...
~live fast, die young ~
Quote: Origineel geplaatst door girlinred op 06 Maart 2007
Voor herstel na duursport zou je zelfs kunnen zeggen: door eiwitten neem je koolhydraten beter op
Voor herstel na duursport zou je zelfs kunnen zeggen: door eiwitten neem je koolhydraten beter op
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Ik heb zo'n zak wheymaxx gekocht bij eiwit poeder (knudde serves)en nu lees ik op de achterkant het volgende
''Best tasting before'':
100635 10/0?
14:35
Morgen maar ff bellen want op de plaats van het vraagteken waar het jaartal moet staan is de inkt weggevaagd. En uit 100635 kan je eigenlijk al opmaken dat het 10/06 is dus is die dan over de datum? Rare boel
''Best tasting before'':
100635 10/0?
14:35
Morgen maar ff bellen want op de plaats van het vraagteken waar het jaartal moet staan is de inkt weggevaagd. En uit 100635 kan je eigenlijk al opmaken dat het 10/06 is dus is die dan over de datum? Rare boel
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
whey eiwit is zolang het maar droog is jarenlang te bewaren aldus m'n pa die chemicus is, dus niet iets om je heel druk over te maken denk ik. Maar als het echt over tijd is dan zou ik idd wel even herrie schoppen want dat hoort niet in Nederland, ze hadden het op z'n minst moeten vermelden.
Ik ik geloof jouw vader van harte maar die datum staat er niet voor niets lijkt mij. Het blijft dus lang goed maar als die datum aangeeft dat de kwaliteit vanaf die datum langzaam verloren gaat dan nog is het gewoon een wanprestatie. Zijn 06 kan niet bereikt worden en op een vorige vraag per email heb ik nooit een reactie gehad. Ik raad de beste man/vrouw aan om binnen een bekwame tijd te reageren en mij aantonen dat het goed zit, zo niet, mij een nieuwe zak sturen. Ook al is die opengemaakt en heb ik er al 20 gram uitgenomen, het is dan immers een wanprestatie.
die 100635 is waarschijnlijk het serienummer, een daar wordt meestal iets als productiedatum en dan een lotnummer ofzo voor gebruikt. Dus ik denk niet dat je je zorgen meot maken, die 1006 zal waarschijnlijk over de fabricage- of verpakkingsdatum gaan
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Die THT data maken alleen mensen in het westen zich druk om. Als je in oost-Rusland komt ligt de hele supermarkt vol met dingen als Mars'en die over tijd zijn gegaan en daarom niet meer in het Westen verkocht kunnen worden.
Zolang eiwitten droog zijn kunnen ze niet bederven net zo als bijv suiker en chocolade.
Zolang eiwitten droog zijn kunnen ze niet bederven net zo als bijv suiker en chocolade.
Die 100639 staat bij ''DATE'' en het is wel heel toevallig dat alle getallen van de datum er in voor komen, op die 6 na want die is onbekend.
@AF; Ik geloof je heus wel maar dan nog vind ik dit niet kunnen.
''De whey die wij momenteel op voorraad hebben zijn zonder dat zij iets van zijn functionele eigenschappen verliest houdbaar tot: December 2007''
staat op hun site bij een ander whey eiwit product
@AF; Ik geloof je heus wel maar dan nog vind ik dit niet kunnen.
''De whey die wij momenteel op voorraad hebben zijn zonder dat zij iets van zijn functionele eigenschappen verliest houdbaar tot: December 2007''
staat op hun site bij een ander whey eiwit product
Quote: Origineel geplaatst door ApoJapo op 10 Maart 2007
Die 100639 staat bij ''DATE'' en het is wel heel toevallig dat alle getallen van de datum er in voor komen, op die 6 na want die is onbekend.
Dat dat bij de datum staat is logisch. Er wordt gewoon een standaard etiket gemaakt voor alle producten, ze gaan dit niet voor elke dag veranderen en de datum en serienummer enzo worden er achteraf bijgedrukt, en dat gaat het gemakkelijkst als dat allemaal op dezelfde plaats is.
Ik zou me echt geen zorgen maken hoor.
Het kan zijn dat ze exact een aantal jaar nemen vanaf de productiedatum dat het zeker houdbaar is. Stel dat uit testen blijkt dat het minstens 25 maanden goed blijft, dan nemen ze mss uit voorzorg en voor het gemak exact 2 jaar.
Dat dat bij de datum staat is logisch. Er wordt gewoon een standaard etiket gemaakt voor alle producten, ze gaan dit niet voor elke dag veranderen en de datum en serienummer enzo worden er achteraf bijgedrukt, en dat gaat het gemakkelijkst als dat allemaal op dezelfde plaats is.
Ik zou me echt geen zorgen maken hoor.
Het kan zijn dat ze exact een aantal jaar nemen vanaf de productiedatum dat het zeker houdbaar is. Stel dat uit testen blijkt dat het minstens 25 maanden goed blijft, dan nemen ze mss uit voorzorg en voor het gemak exact 2 jaar.