zoals jullie misschien alwel gelezen heb hier heb ik mezelf een nieuwe mountainbike aangeschaft http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1
deze zal over een week of 4 geleverd worden. nu ben ik twijfelende over de pedalen die ik zal gaan gebruiken. momenteel rij ik al jaren met (volgens mij de goedkoopste) time atac pedalen. op mijn nieuwe fiets wil ik natuurlijk ook nieuwe pedalen, ik twijfel tussen wederom time pedalen en crankbrothers candy.
ik heb jarenlang wat last van m'n knieen gehad waardoor ik het gebruik van time pedalen de voorkeur gaf. dit is de afgelopen jaren minder geworden. maar ik wil de problemen niet opnieuw terug krijgen/opzoeken. zal ik voor de time pedalen gaan of de crankbrothers candy.. daarbij stel ik mezelf tevens de vraag welke versie van deze pedalen ik zal nemen.. ik wil een kwalitatief goede pedaal. (niet de goedkoopste basis versie)
alvast bedankt
time vs crankborthers
-
- Forum-lid HC
Ik heb zo'n vermoeden dat de 2 pedalen gelijkwaardig zijn. Dat betekend dus dat je met allebei een goede koop zult doen. Zelf heb ik net gekozen voor de atac xe pedalen daar ik die gewoon mooier vind, en ik ook de speling van de time pedalen prettig vind voor mijn knieen.