ervaringen met math salden
Ik ben zeer tevreden over Math Salden, op e-mails reageren ze binnen 24 uur. Vandaag waren ze om 17:00 gesloten, ik kwam om 17:15 binnen terwijl de lampen uit waren en verschillende medewerkers al naar buiten liepen. Ze zetten de kassa nog even aan voor me en kon zo ondanks dat ik te laat was nog een trainerband en een tacx snelspanner kopen. Was ik niet geholpen dan zou ik komende week in de regen moeten trainen. De prijzen zijn meestal lager dan bij de concurrent, met name banden en kleding zijn veel goedkoper, eigenlijk alles.
Vandaag wederom een prettige ervaring gehad met Salden, spaak achterwiel kapot, had wiel meegenomen voor de zekerheid. Aardige dame vroeg "moeten" we even de spaak er inzetten, ik zei prima kjik ik nog even rond.
15 minuten later alles pico bello in orde, dat noem ik toch service!
15 minuten later alles pico bello in orde, dat noem ik toch service!
YFood !!!
-
- Forum-lid
Bij Pro-Bikeshop en bij Salden heb ik al besteld (en telkens heel tevreden van de snelheid en service) maar kan je misschien eens een link van die "bekende Duitse" onlineshops ? Deze zijn mij namelijk nog niet bekendEvers schreef:pro-bikeshop.be, de bekende duitse, bikestudio (soms).
Hoi,
www.roseversand.de
www.rad-laden.de
www.bobshop.de
Ikzelf heb alleen ervaring met Rad Laden en Bobshop. Met beide goed afhandeling, emails over status etc. ervaren. Voornamelijk kleding besteld aangezien Adidas moeilijk te krijgen is in Nederland.
Ook hadden ze altijd het bestelde op voorraad.
Mvg, Zorro
www.roseversand.de
www.rad-laden.de
www.bobshop.de
Ikzelf heb alleen ervaring met Rad Laden en Bobshop. Met beide goed afhandeling, emails over status etc. ervaren. Voornamelijk kleding besteld aangezien Adidas moeilijk te krijgen is in Nederland.
Ook hadden ze altijd het bestelde op voorraad.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
toevoeging:
www.bike-palast.com
ww.velo-motion.com
Met beide zeer goede ervaring(snelle levering). Ik bestel er altijd mijn conti's (dit terzijde)
www.bike-palast.com
ww.velo-motion.com
Met beide zeer goede ervaring(snelle levering). Ik bestel er altijd mijn conti's (dit terzijde)
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
ZorroI schreef:www.roseversand.de
Op Roseversand was ik al wel eens gaan kijken maar in vergelijking met Salden vind ik de onderdelen die mij interesseerden toch niet scherp geprijsd...
Diogenes schreef:Je moet ook kijken bij Bike-Componenents en H&S Bike-Discount. Die zijn VEEL goedkoper dan Rose.
Diogenes
Dat zijn degene die ik bedoelde met 'de bekende'.
Rose heb ik nog nooit iets besteld want die zijn inderdaad veel duurder
Train ze!
-
- Forum-lid
Diogenes schreef:Je moet ook kijken bij Bike-Componenents en H&S Bike-Discount. Die zijn VEEL goedkoper dan Rose.
Diogenes
Dank je voor de links maar ik vind bij die Duitse shops niet direct iemand die zo goedkoop is als Salden, Hopmans of Pro-Bikeshop. De dingen die mij op dit moment vooral interesseren zijn complete wielen, groepen en remmen.