Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

ervaringen met math salden

johnwx
Forum-lid

Gebruikersavatar johnwx 02 aug 2010 15:33

Ultegra remmen binnen snel netjes verzonden

top +++
"Arno van Boeijen" 15/09/1968 - 02/04/2003

dapoker
Forum-lid

Gebruikersavatar dapoker 02 aug 2010 16:17

spook schreef:Mag ik iets heel erg politiek incorrects zeggen...? Ik vind het vreselijk als mensen met een maxicosi in een winkel lopen. Meestal nemen ze met zo'n geval (vaak fomaat Hummer) alle ruimte in, en dirigeren daarmee alle anderen onschuldige bezoekers de rekken in...

Het enige positieve van Salden is dus kennelijk dat die dingen er niet inkunnen.... ;)

Hahaha... Zeker nog geen koter?
Ik dacht er ook altijd zo over, ik haatte werkelijk die lui die altijd in de weg stonden met die krengen. Nu heb ik een kleine en irriteer me aan mensen die blijkbaar niet snappen dat je geen andere mogelijkheid hebt dan die 'hummer' ergens mee naar toe te nemen. Ik probeer mijn zoon zoveel mogelijk in de 'rugzak' te gooien. Echter werkt dat niet altijd even handig. ;-)
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;

robbie-79
Forum-lid

robbie-79 22 aug 2010 10:43

Ik heb in de loop der jaren best wat onderdelen bestelt bij salden, omdat het over het algemeen toch wel aardig wat scheelt met de lokale dealer. Toen ik deze zomer mijn nieuwe fiets wilde kopen ging het een klein beetje mis. Ik had een mail gestuurd of ze een haibike maatje 52 konden bestellen. Dit kon en ik moest rekenen op een week levertijd. Na 2 week maar eens weer een mail gestuurd of er al iets bekend was. Nog niks bekend maar zou elk moment binnen kunnen komen. Op vakantie gegaan 2 week later nog geen mail dat hij aangekomen was. Nog maar eens mailen of ze dan meteen even de verwachte leverdatum konden geven. Dit konden ze niet, maar zoals al eerder...hij kon elk moment aankomen. Uiteindelijk was ik het zat ben naar de lokale dealer gegaan en heb mezelf een stevens aspin aangeschaft. Mail gestuurd dat de order geannulleerd kon worden. Dag later mail terug en je raad het nooit......hij was net aangekomen. Pech voor mij en voor hun want mijn nieuwe racer stond al in de woonkamer te blinken.

maurice
Forum-lid

Gebruikersavatar maurice 22 aug 2010 12:56

Robbie-79 schreef:Ik heb in de loop der jaren best wat onderdelen bestelt bij salden, omdat het over het algemeen toch wel aardig wat scheelt met de lokale dealer. Toen ik deze zomer mijn nieuwe fiets wilde kopen ging het een klein beetje mis. Ik had een mail gestuurd of ze een haibike maatje 52 konden bestellen. Dit kon en ik moest rekenen op een week levertijd. Na 2 week maar eens weer een mail gestuurd of er al iets bekend was. Nog niks bekend maar zou elk moment binnen kunnen komen. Op vakantie gegaan 2 week later nog geen mail dat hij aangekomen was. Nog maar eens mailen of ze dan meteen even de verwachte leverdatum konden geven. Dit konden ze niet, maar zoals al eerder...hij kon elk moment aankomen. Uiteindelijk was ik het zat ben naar de lokale dealer gegaan en heb mezelf een stevens aspin aangeschaft. Mail gestuurd dat de order geannulleerd kon worden. Dag later mail terug en je raad het nooit......hij was net aangekomen. Pech voor mij en voor hun want mijn nieuwe racer stond al in de woonkamer te blinken.

Je had natuurlijk ook voor een ander merk bij Salden kunnen kijken ipv je lokale FM en de order kunnen wijzigen of aanpassen.
Niets is wat het lijkt..

cdale
Forum-lid

cdale 23 aug 2010 01:47

Wat een horror story... NOT!

@Maurice +1

johnwx
Forum-lid

Gebruikersavatar johnwx 23 aug 2010 10:52

iedereen ervaart het of iets op zijn eigen manier

ik geef dat soort grote winkels altijd voordeel van de twijfel als er een probleem zou zijn

ze doen het niet express en als door menselijke fouten iets gebeurt het zei zo

maar door dit soort winkels kunnen we wel vaak lekker lui van achter de pc altijd relatief goedkoper kopen dan bij de FM

zelf zou ik denken ik blijf bij SALDEN want alles in de toekomst wat ik daar koop of als er een probleem is denken ze o ja die fiets die fout ging met de levering van die man nu maar effe top doen
"Arno van Boeijen" 15/09/1968 - 02/04/2003

huubcs
Forum-lid

huubcs 23 aug 2010 11:08

John Wx schreef: zelf zou ik denken ik blijf bij SALDEN want alles in de toekomst wat ik daar koop of als er een probleem is denken ze o ja die fiets die fout ging met de levering van die man nu maar effe top doen

Alsof ze dat nog weten van klant nummer 20100912345 of heb je een foto (met nummer) ingeleverd :D

pipootje
Forum-lid

pipootje 23 aug 2010 21:06

daPOKER schreef:
spook schreef:Mag ik iets heel erg politiek incorrects zeggen...? Ik vind het vreselijk als mensen met een maxicosi in een winkel lopen. Meestal nemen ze met zo'n geval (vaak fomaat Hummer) alle ruimte in, en dirigeren daarmee alle anderen onschuldige bezoekers de rekken in...

Het enige positieve van Salden is dus kennelijk dat die dingen er niet inkunnen.... ;)

Hahaha... Zeker nog geen koter?
Ik dacht er ook altijd zo over, ik haatte werkelijk die lui die altijd in de weg stonden met die krengen. Nu heb ik een kleine en irriteer me aan mensen die blijkbaar niet snappen dat je geen andere mogelijkheid hebt dan die 'hummer' ergens mee naar toe te nemen. Ik probeer mijn zoon zoveel mogelijk in de 'rugzak' te gooien. Echter werkt dat niet altijd even handig. ;-)

Ik irriteer mij ook altijd aan die lui die zelf geen paard hebben en dan beginnen te oudeh**ren als ik mijn paard meeneem in de winkel als ik een fietsbandje ga kopen. En overigens, wat is er mis met mijn schoonmoeder, want die neem ik ook altijd mee. En moet ik de buurvrouw soms buiten laten staan ? Heb ik soms een andere keuze ? Of moet ik misschien mijn schoonmoeder, mijn paard en de buurvrouw in een rugzak gaan proppen ?
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"

bennos
Forum-lid

bennos 24 aug 2010 22:10

Heb mijn fiets er ook vandaan, ontzettend druk daar en hele lange wachttijden!
Wel fijn dat ze mn fiets dezelfde middag afgebouwd hebben zodat ik hem gelijk mee kon nemen, scheelde me 2x200 km:-)
Is wel een haastklus geweest, voorderailleur niet in lijn en slecht afgesteld(ketting liep eraf en terugtikken ging niet goed, niks of 2 bladen in een keer).
Stuurboog uit het midden en voorband verkeerd om(heeft een draairichting).
Mn Polar had geen signaal en mn frame was al wat beschadigd van de schurende remkabels....
Trek 2.1 2010 (60cm).
Shimano 105 Triple, Flightdeck STI, Tiagra, Shimano PD M520, Shimano R076.
Polar CS200 CAD, BBB Chainstay, Sigma Quadro, Sigma Micro Red.
Agu Team Rabobank, Bioracer Team Nederland, Vaude Juicy-Air 7+3.

Mr. R
Forum-lid

Mr. R 10 sep 2010 14:45

Afgelopen week een Crank en wat stuurlint besteld bij Salden. Op dinsdag met een verkopen in de chat wat vragen gesteld. De spullen besteld en ik had alles woendag in huis. Super snelle service en een goede prijs.
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.

thomwittendorp
Forum-lid

thomwittendorp 17 dec 2010 19:13

hoe snel is de levertijd bij math salden?
CANNONDALE SuperSix EVO sram red

chassepatate
Forum-lid

Gebruikersavatar chassepatate 17 dec 2010 19:33

Meestal binnen 2 dagen. Ze verzenden ook met Track en Trace, dan kan je altijd zien waar je bestelling zich bevind.

Nog nooit problemen gehad bij Salden...

Plaats reactie