ervaringen met math salden
spook schreef:Mag ik iets heel erg politiek incorrects zeggen...? Ik vind het vreselijk als mensen met een maxicosi in een winkel lopen. Meestal nemen ze met zo'n geval (vaak fomaat Hummer) alle ruimte in, en dirigeren daarmee alle anderen onschuldige bezoekers de rekken in...
Het enige positieve van Salden is dus kennelijk dat die dingen er niet inkunnen....
Hahaha... Zeker nog geen koter?
Ik dacht er ook altijd zo over, ik haatte werkelijk die lui die altijd in de weg stonden met die krengen. Nu heb ik een kleine en irriteer me aan mensen die blijkbaar niet snappen dat je geen andere mogelijkheid hebt dan die 'hummer' ergens mee naar toe te nemen. Ik probeer mijn zoon zoveel mogelijk in de 'rugzak' te gooien. Echter werkt dat niet altijd even handig.
Voor de mooiste fiets-blog:
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.pokergraphics.com/koersvandedag/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb in de loop der jaren best wat onderdelen bestelt bij salden, omdat het over het algemeen toch wel aardig wat scheelt met de lokale dealer. Toen ik deze zomer mijn nieuwe fiets wilde kopen ging het een klein beetje mis. Ik had een mail gestuurd of ze een haibike maatje 52 konden bestellen. Dit kon en ik moest rekenen op een week levertijd. Na 2 week maar eens weer een mail gestuurd of er al iets bekend was. Nog niks bekend maar zou elk moment binnen kunnen komen. Op vakantie gegaan 2 week later nog geen mail dat hij aangekomen was. Nog maar eens mailen of ze dan meteen even de verwachte leverdatum konden geven. Dit konden ze niet, maar zoals al eerder...hij kon elk moment aankomen. Uiteindelijk was ik het zat ben naar de lokale dealer gegaan en heb mezelf een stevens aspin aangeschaft. Mail gestuurd dat de order geannulleerd kon worden. Dag later mail terug en je raad het nooit......hij was net aangekomen. Pech voor mij en voor hun want mijn nieuwe racer stond al in de woonkamer te blinken.
Robbie-79 schreef:Ik heb in de loop der jaren best wat onderdelen bestelt bij salden, omdat het over het algemeen toch wel aardig wat scheelt met de lokale dealer. Toen ik deze zomer mijn nieuwe fiets wilde kopen ging het een klein beetje mis. Ik had een mail gestuurd of ze een haibike maatje 52 konden bestellen. Dit kon en ik moest rekenen op een week levertijd. Na 2 week maar eens weer een mail gestuurd of er al iets bekend was. Nog niks bekend maar zou elk moment binnen kunnen komen. Op vakantie gegaan 2 week later nog geen mail dat hij aangekomen was. Nog maar eens mailen of ze dan meteen even de verwachte leverdatum konden geven. Dit konden ze niet, maar zoals al eerder...hij kon elk moment aankomen. Uiteindelijk was ik het zat ben naar de lokale dealer gegaan en heb mezelf een stevens aspin aangeschaft. Mail gestuurd dat de order geannulleerd kon worden. Dag later mail terug en je raad het nooit......hij was net aangekomen. Pech voor mij en voor hun want mijn nieuwe racer stond al in de woonkamer te blinken.
Je had natuurlijk ook voor een ander merk bij Salden kunnen kijken ipv je lokale FM en de order kunnen wijzigen of aanpassen.
Niets is wat het lijkt..
iedereen ervaart het of iets op zijn eigen manier
ik geef dat soort grote winkels altijd voordeel van de twijfel als er een probleem zou zijn
ze doen het niet express en als door menselijke fouten iets gebeurt het zei zo
maar door dit soort winkels kunnen we wel vaak lekker lui van achter de pc altijd relatief goedkoper kopen dan bij de FM
zelf zou ik denken ik blijf bij SALDEN want alles in de toekomst wat ik daar koop of als er een probleem is denken ze o ja die fiets die fout ging met de levering van die man nu maar effe top doen
ik geef dat soort grote winkels altijd voordeel van de twijfel als er een probleem zou zijn
ze doen het niet express en als door menselijke fouten iets gebeurt het zei zo
maar door dit soort winkels kunnen we wel vaak lekker lui van achter de pc altijd relatief goedkoper kopen dan bij de FM
zelf zou ik denken ik blijf bij SALDEN want alles in de toekomst wat ik daar koop of als er een probleem is denken ze o ja die fiets die fout ging met de levering van die man nu maar effe top doen
"Arno van Boeijen" 15/09/1968 - 02/04/2003
John Wx schreef: zelf zou ik denken ik blijf bij SALDEN want alles in de toekomst wat ik daar koop of als er een probleem is denken ze o ja die fiets die fout ging met de levering van die man nu maar effe top doen
Alsof ze dat nog weten van klant nummer 20100912345 of heb je een foto (met nummer) ingeleverd
daPOKER schreef:spook schreef:Mag ik iets heel erg politiek incorrects zeggen...? Ik vind het vreselijk als mensen met een maxicosi in een winkel lopen. Meestal nemen ze met zo'n geval (vaak fomaat Hummer) alle ruimte in, en dirigeren daarmee alle anderen onschuldige bezoekers de rekken in...
Het enige positieve van Salden is dus kennelijk dat die dingen er niet inkunnen....
Hahaha... Zeker nog geen koter?
Ik dacht er ook altijd zo over, ik haatte werkelijk die lui die altijd in de weg stonden met die krengen. Nu heb ik een kleine en irriteer me aan mensen die blijkbaar niet snappen dat je geen andere mogelijkheid hebt dan die 'hummer' ergens mee naar toe te nemen. Ik probeer mijn zoon zoveel mogelijk in de 'rugzak' te gooien. Echter werkt dat niet altijd even handig.
Ik irriteer mij ook altijd aan die lui die zelf geen paard hebben en dan beginnen te oudeh**ren als ik mijn paard meeneem in de winkel als ik een fietsbandje ga kopen. En overigens, wat is er mis met mijn schoonmoeder, want die neem ik ook altijd mee. En moet ik de buurvrouw soms buiten laten staan ? Heb ik soms een andere keuze ? Of moet ik misschien mijn schoonmoeder, mijn paard en de buurvrouw in een rugzak gaan proppen ?
Op toilet gelezen: "Toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen"
Heb mijn fiets er ook vandaan, ontzettend druk daar en hele lange wachttijden!
Wel fijn dat ze mn fiets dezelfde middag afgebouwd hebben zodat ik hem gelijk mee kon nemen, scheelde me 2x200 km:-)
Is wel een haastklus geweest, voorderailleur niet in lijn en slecht afgesteld(ketting liep eraf en terugtikken ging niet goed, niks of 2 bladen in een keer).
Stuurboog uit het midden en voorband verkeerd om(heeft een draairichting).
Mn Polar had geen signaal en mn frame was al wat beschadigd van de schurende remkabels....
Wel fijn dat ze mn fiets dezelfde middag afgebouwd hebben zodat ik hem gelijk mee kon nemen, scheelde me 2x200 km:-)
Is wel een haastklus geweest, voorderailleur niet in lijn en slecht afgesteld(ketting liep eraf en terugtikken ging niet goed, niks of 2 bladen in een keer).
Stuurboog uit het midden en voorband verkeerd om(heeft een draairichting).
Mn Polar had geen signaal en mn frame was al wat beschadigd van de schurende remkabels....
Trek 2.1 2010 (60cm).
Shimano 105 Triple, Flightdeck STI, Tiagra, Shimano PD M520, Shimano R076.
Polar CS200 CAD, BBB Chainstay, Sigma Quadro, Sigma Micro Red.
Agu Team Rabobank, Bioracer Team Nederland, Vaude Juicy-Air 7+3.
Shimano 105 Triple, Flightdeck STI, Tiagra, Shimano PD M520, Shimano R076.
Polar CS200 CAD, BBB Chainstay, Sigma Quadro, Sigma Micro Red.
Agu Team Rabobank, Bioracer Team Nederland, Vaude Juicy-Air 7+3.
Afgelopen week een Crank en wat stuurlint besteld bij Salden. Op dinsdag met een verkopen in de chat wat vragen gesteld. De spullen besteld en ik had alles woendag in huis. Super snelle service en een goede prijs.
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1160
- Lid geworden op: 16 jan 2010 20:28
hoe snel is de levertijd bij math salden?
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
- chassepatate
- Forum-lid
- Berichten: 379
- Lid geworden op: 14 okt 2009 21:55
Meestal binnen 2 dagen. Ze verzenden ook met Track en Trace, dan kan je altijd zien waar je bestelling zich bevind.
Nog nooit problemen gehad bij Salden...
Nog nooit problemen gehad bij Salden...