tot waar scheer je?
Quoten: Origineel geplaatst door alpe op 04 Oktober 2006
hallo, ik zit eraan te denken om mijn benen te scheren/waxen/harsen, maar wat is het meest gebruikelijk om te stoppen met scheren...tot 10 cm boven de knieen of helemaal tot aan de schaamstreek?
mvg
Schaamstreek!Echt wel!!
Heeft iets!Iets elegants,...
Kunt ook verder gaanmaar prikkelt en is niet echt noodzakelijk!Masseur komt zo ver niet!
Maar als het je eerste maal is zou ik zeggen;Doe het de eerste maal met VEET!Geloof me,grootste gedeelte weg,mooi glad en wil je er dan nog eens over gaan heb je veel minder krassen,sneden,...(Eerste maal is je mesje direct vol,begin je te kloten,...)
VEET!!Moet me niet geloven,maar helpt echt!En het beste om te onderhouden....(Naam vergeten,maar morgen zonder fout zet ik het hier!)
hallo, ik zit eraan te denken om mijn benen te scheren/waxen/harsen, maar wat is het meest gebruikelijk om te stoppen met scheren...tot 10 cm boven de knieen of helemaal tot aan de schaamstreek?
mvg
Schaamstreek!Echt wel!!
Heeft iets!Iets elegants,...
Kunt ook verder gaanmaar prikkelt en is niet echt noodzakelijk!Masseur komt zo ver niet!
Maar als het je eerste maal is zou ik zeggen;Doe het de eerste maal met VEET!Geloof me,grootste gedeelte weg,mooi glad en wil je er dan nog eens over gaan heb je veel minder krassen,sneden,...(Eerste maal is je mesje direct vol,begin je te kloten,...)
VEET!!Moet me niet geloven,maar helpt echt!En het beste om te onderhouden....(Naam vergeten,maar morgen zonder fout zet ik het hier!)
il magnifico
-
- Forum-lid HC
Veet is rotspul in mijn ogen. Als ik het met veet doe blijven er veel haren nog zitten en net als met scheren is de rest met 2 dagen ook al weer terug. Dus gewoon eerst met de tondeuze de haren kort maken en dan scheren. (kun je gelijk de gedeeltes die je niet kaal wilt hebben wel bijwerken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
VEET is troep!!!! Blijven haren achter en je moet hard duwen met het krabbertje. Als je per ongeluk wat hard duwt en de huid beschadigt blijft het lang een soort van wondje door die troep.
Gewoon de eerste keer met de tondeuze en dan het scheermes.
Gewoon de eerste keer met de tondeuze en dan het scheermes.
Less is bore
-
- Forum-lid
alles, mijun vriendin zij als je gaat scheren scheer dan alles ook je kont want anders ziet het er niet uit, sind dien ben ik een "slick"
gewoon 1x in de week met mesje en 2x in de week met elec.shaver bij houden (heb nogal hartnekkige haar groei)
gewoon 1x in de week met mesje en 2x in de week met elec.shaver bij houden (heb nogal hartnekkige haar groei)
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
Quoten: Origineel geplaatst door Trudie op 05 Oktober 2006
Quote: Origineel geplaatst door luna op 05 Oktober 2006
epileren, doet echt niet zo zeer, en blijft lang glad, geen stoppels
Bij mij zo'n 3 à 4 weken
3a4weken?Maar niet overal zeker?
Quote: Origineel geplaatst door luna op 05 Oktober 2006
epileren, doet echt niet zo zeer, en blijft lang glad, geen stoppels
Bij mij zo'n 3 à 4 weken
3a4weken?Maar niet overal zeker?
il magnifico
Hoi ...
Gewoon scheren he met mesje . en wel heel je benen he.... (Tot boven de knie) wat een zicht is dat nu ... en als je dan toch bezig bent .... doe dan alles maar .. zo heeft je wederhelft er ook nog wat aan ... of niet mss dames ???? hihi ik dacht het wel hé..
mss heb je in het begin een beetje uitslag door het scheren mar da verminderd en verdwijnt zelf helemaal .... hetgeen ik deed in het begin was scheren onder de douche (voor het slapen gaan) met een venusmesje en zonder scheerschuim en je benen daarna instrijken met "mustella" je kent het wel dat product voor de baby-tjes ... geen irritatie na het scheren
Gewoon scheren he met mesje . en wel heel je benen he.... (Tot boven de knie) wat een zicht is dat nu ... en als je dan toch bezig bent .... doe dan alles maar .. zo heeft je wederhelft er ook nog wat aan ... of niet mss dames ???? hihi ik dacht het wel hé..
mss heb je in het begin een beetje uitslag door het scheren mar da verminderd en verdwijnt zelf helemaal .... hetgeen ik deed in het begin was scheren onder de douche (voor het slapen gaan) met een venusmesje en zonder scheerschuim en je benen daarna instrijken met "mustella" je kent het wel dat product voor de baby-tjes ... geen irritatie na het scheren