Scott Scale
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Héhé, Jurgen pikt wellicht in op een van de eerste posts in dit topic... had beter eerst alles doorgelezen. Toch bedankt voor het advies; ik ben tevreden over de keuze van framemaat!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Zeer mooie fiets, het team waar ik in reed heeft nu ook deze frames.. Super strak..
Wat super mooi zou staan is een paar notubes wielen! Verder perfect opzet, vooral dat xtr crankstel, men zegt dat deze 4 keer langer moet meegaan dan het oude xtr crankstel..
grz
Wat super mooi zou staan is een paar notubes wielen! Verder perfect opzet, vooral dat xtr crankstel, men zegt dat deze 4 keer langer moet meegaan dan het oude xtr crankstel..
grz
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 07 Maart 2007
Met foam grips zou je trouwens nog gewicht kunnen sparen (rond 30 gram wel schat ik), en het houdt nog comfortabeler vast ook!
Daar ben ik het volledig mee eens, plus de ventieldopjes en bidonhouderboutjes weg halen waar je ze niet gebruikt. En daar een klein kurkje in doppen.
Setje Eggbeater TI monteren (staan ergens hier voor 150€ te koop (niet van mij)!
Anders ketting, bv, een Sram of KMC is lichter en beter (lees makkelijker te monteren).
Zadel vervangen door een SLR Carbonio kit
Dan scheelt het weer ruim 100 gram.
Maar verder een prima bike, toppie
MiketheBike
(Helaas kan ik niet zulke fietsen rijden, vanwege mijn lichaamsgewicht).
Met foam grips zou je trouwens nog gewicht kunnen sparen (rond 30 gram wel schat ik), en het houdt nog comfortabeler vast ook!
Daar ben ik het volledig mee eens, plus de ventieldopjes en bidonhouderboutjes weg halen waar je ze niet gebruikt. En daar een klein kurkje in doppen.
Setje Eggbeater TI monteren (staan ergens hier voor 150€ te koop (niet van mij)!
Anders ketting, bv, een Sram of KMC is lichter en beter (lees makkelijker te monteren).
Zadel vervangen door een SLR Carbonio kit
Dan scheelt het weer ruim 100 gram.
Maar verder een prima bike, toppie
MiketheBike
(Helaas kan ik niet zulke fietsen rijden, vanwege mijn lichaamsgewicht).
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 13 Maart 2007
Quote: Origineel geplaatst door MiketheBike op 11 Maart 2007
Setje Eggbeater TI monteren
Zijn van mij! Maar wilde niet op dit forum adverteren. Komen uit de handel van een vriend van me. Ben op dit moment zonder werk en probeer een beetje bij te verdienen. (hand en span)
Sorry, was even off topic. @Casran, what a hell of a bike. Prachtig!
Quote: Origineel geplaatst door MiketheBike op 11 Maart 2007
Setje Eggbeater TI monteren
Zijn van mij! Maar wilde niet op dit forum adverteren. Komen uit de handel van een vriend van me. Ben op dit moment zonder werk en probeer een beetje bij te verdienen. (hand en span)
Sorry, was even off topic. @Casran, what a hell of a bike. Prachtig!
Ride on