Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

spammen

bigm
Forum-lid

bigm 26 sep 2006 16:58

naar annleiding van alle berichtjes van vosges waarop ik regaeer krijg ik dit 
maar ik vind dat echte spám verwijderd moet worden want doordat je er op reageert   krijgen de spammers alleen maar meer aandacht

zaaf
Forum-lid

zaaf 26 sep 2006 18:33

Dit zou inderdaad wel wat actiever aangepakt mogen worden. Volgens mij is het een heel slecht hotel trouwens, als je zoveel irritante reclame moet maken. Zou me niet verbazen als de prijs/kwaliteit verhouding ver te zoeken is. slechte bedden, karig ontbijt en schaamhaar van de vorige gasten in het doucheputje....

coopertje
Forum-lid

coopertje 26 sep 2006 18:41

Euh, ik snap hem niet hoor! Je moet gewoon niet teveel berichten achter elkaar plaatsen! Hoeveel plaats je er wel niet per minuut...? Nog nooit gezien die melding...

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 26 sep 2006 19:47

Quote: Origineel geplaatst door Zaaf op 26 September 2006
Dit zou inderdaad wel wat actiever aangepakt mogen worden. Volgens mij is het een heel slecht hotel trouwens, als je zoveel irritante reclame moet maken. Zou me niet verbazen als de prijs/kwaliteit verhouding ver te zoeken is. slechte bedden, karig ontbijt en schaamhaar van de vorige gasten in het doucheputje....
Dat moet dan wel een flinke doucheput wezen als je bedenkt, dat het schaamhaar, het karige ontbijt en de slechte bedden van de vorige gasten erin verdwijnen.

zaaf
Forum-lid

zaaf 26 sep 2006 20:42

tja, het is eigenlijk ook geen doucheputje maar zo'n ouderwets frans gat in de grond dat ze ook als wc gebruiken. Want zeg nu zelf, het zou wel overbodige luxe zijn om en een douche en een wc te hebben in zo'n hotel. Daar past dat dus allemaal best in.

tiest
Forum-lid HC

tiest 26 sep 2006 23:12

Quoten: Origineel geplaatst door Coopertje op 26 September 2006

Bericht geplaatst door Coopertje op 26 September 2006 om 16:41

-->
-->
Euh, ik snap hem niet hoor! Je moet gewoon niet teveel berichten achter elkaar plaatsen! Hoeveel plaats je er wel niet per minuut...? Nog nooit gezien die melding...

Coopertjemeer van deze auteur

26 September 2006 6 Berichten
Dat snap ik dat je dat nog nooit hebt gezien, Wat wil je na 6 berichten

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 26 sep 2006 23:15

@Zaaf, een goed uur later was alles weg.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

timo002
Forum-lid

timo002 27 sep 2006 17:42

Quoten: Origineel geplaatst door TiesT op 26 September 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Coopertje op 26 September 2006

Bericht geplaatst door Coopertje op 26 September 2006 om 16:41

-->
-->

Coopertjemeer van deze auteur

26 September 2006 6 Berichten
Dat snap ik dat je dat nog nooit hebt gezien, Wat wil je na 6 berichten

LoL
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.

w0uter
Forum-lid

w0uter 28 sep 2006 13:50

En we hebben weer een spammer! Waarom beseffen mensen niet dat je forums zo naar de klote helpt?

Profiel:
michka      
Normaal Lid
E-mail      Privé
Homepage      Niet Opgegeven
Geregistreerd      28 September 2006
Berichten      5
Per dag      5.000
Lidmaatschap      Actief
Adres      Rector De Ramstraat 55
Postcode      2560
Woonplaats      nijlen
Land      Belgie
AIM      
Yahoo IM      

Wie woont er in de buurt van Nijlen?

Waarom iemand uit belgië voor Roseversand gaat spammen is mij ook een raadsel. Lijkt meer een of andere flauwe grapjas.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 sep 2006 18:46

OMG dit kreeg ik als reactie van Mark de Vries van dat hotel:
Beste Mark,

Wat een rare en nare reactie, dat zou veel vriendelijker kunnen. Ik heb nog nooit eerder van je gehoord. Schaam je toch.
Ons hotel zit nagenoeg altijd vol (4500 overnachtingen in 5 maanden /  motorrijders uit heel Europa en een enkele fietser).
Onze appartementen en vakantiehuis zijn juist een fantastische uitvalsbasis voor jullie lezers die naar de Vogezen willen. Er komen al zeer veel fietsers. Deze fietslinks zijn bijvoorbeeld het bewijs daarvan (trouwens ook leuke links voor je lezers).

face=Times New Roman color=#0000ff http://www.gerards-productions.nl/wielr ... gezen.html
face=Times New Roman color=#0000ff http://users.skynet.be/airboys/Ritten.htm
Je zou het ook kunnen zien als een service aan je lezers dat we deze mooie adressen aanprijzen Uiteraard is ons doel reclame maken en als dat via jullie fiets web-site kan dan doe ik dat graag, vertel maar hoe. maar je moet je prospect dan wel een beetje vriendelijker bejegenen en niet gelijk met ordinaire scheldpartijen beginnen.
Dat je zegt ''Het enige wat je met je spammen hebt bereikt is dat niemand van de reguliere bezoekers ooit meer in jullie hotel komt, gefeliciteerd daarmee'' is natuurlijk klinkklare onzin.
Wat weet jij nou van onze reguliere bezoekers af?
Ik wist niet dat het zo gevoelig lag, ik zal mijn leven beteren, ik hoop voor jou dat je voortaan ook je forumgebruikers met meer respect zult bedandelen.
Geef je me nog even door hoe ik op jullie WEB-Site kan adverteren ?

met vriendelijke groet, Mark de Vries
Afbeelding

w0uter
Forum-lid

w0uter 28 sep 2006 19:02

@ AM-classicfan: welk bericht van jouw kant was de aanleiding tot deze reactie?

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 28 sep 2006 20:21

Dat ik aardig pissed was dat ik 10 minuten rotzooi van hem aan het verwijderen was. Voor de rest gewoon de hele blabla dat je voor reclame moet betalen, dat je zaak er echt slechter vanaf is door hier te spammen.
Afbeelding

Plaats reactie