Ga je met een dure groep harder ?
Quoten: Origineel geplaatst door W0uter op 26 September 2006
Met een ultegra groep kan je ook wereldkampioen worden...
als de rest op 105 of minder rijdt: Ja...als er een of meer op Dura Ace rijden wordt het toch wel een erg zware opgave denk ik...
Met een ultegra groep kan je ook wereldkampioen worden...
als de rest op 105 of minder rijdt: Ja...als er een of meer op Dura Ace rijden wordt het toch wel een erg zware opgave denk ik...
Quoten: Origineel geplaatst door dKvdT op 26 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door W0uter op 26 September 2006
Met een ultegra groep kan je ook wereldkampioen worden...
als de rest op 105 of minder rijdt: Ja...als er een of meer op Dura Ace rijden wordt het toch wel een erg zware opgave denk ik...
... of zou Marianne vos op ultegra gereden hebben
Quoten: Origineel geplaatst door W0uter op 26 September 2006
Met een ultegra groep kan je ook wereldkampioen worden...
als de rest op 105 of minder rijdt: Ja...als er een of meer op Dura Ace rijden wordt het toch wel een erg zware opgave denk ik...
... of zou Marianne vos op ultegra gereden hebben
Quoten: Origineel geplaatst door Ted038 op 26 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door dKvdT op 26 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door W0uter op 26 September 2006
Met een ultegra groep kan je ook wereldkampioen worden...
als de rest op 105 of minder rijdt: Ja...als er een of meer op Dura Ace rijden wordt het toch wel een erg zware opgave denk ik...
... of zou Marianne vos op ultegra gereden hebben
Nee dat kan niet, want dan zou mijn hele theorie niet kloppen...en dat kan ik me werkelijk waar niet voorstellen...
Quoten: Origineel geplaatst door dKvdT op 26 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door W0uter op 26 September 2006
Met een ultegra groep kan je ook wereldkampioen worden...
als de rest op 105 of minder rijdt: Ja...als er een of meer op Dura Ace rijden wordt het toch wel een erg zware opgave denk ik...
... of zou Marianne vos op ultegra gereden hebben
Nee dat kan niet, want dan zou mijn hele theorie niet kloppen...en dat kan ik me werkelijk waar niet voorstellen...
Bergop scheelt het wel doordat dura-ace iets soepeler schakelt dan ultegra. Het gewicht zou ook wel het een en ander uitmaken. Maar op het vlakke heb je denk ik heel weinig voordeel aan dure-race ten opzichte van ultegra.
Met dura-ace ipv sora ga je vast wel harder, maar ook dat zou niet kilometers per uur uitmaken!
Met dura-ace ipv sora ga je vast wel harder, maar ook dat zou niet kilometers per uur uitmaken!
Quoten: Origineel geplaatst door Ted038 op 26 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door dKvdT op 26 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door W0uter op 26 September 2006
Met een ultegra groep kan je ook wereldkampioen worden...
als de rest op 105 of minder rijdt: Ja...als er een of meer op Dura Ace rijden wordt het toch wel een erg zware opgave denk ik...
... of zou Marianne vos op ultegra gereden hebben
volgens de site van de wielerploeg van marianne rijden ze ultegra
Quoten: Origineel geplaatst door dKvdT op 26 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door W0uter op 26 September 2006
Met een ultegra groep kan je ook wereldkampioen worden...
als de rest op 105 of minder rijdt: Ja...als er een of meer op Dura Ace rijden wordt het toch wel een erg zware opgave denk ik...
... of zou Marianne vos op ultegra gereden hebben
volgens de site van de wielerploeg van marianne rijden ze ultegra
-
- Forum-lid
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33
dKvdT... wake up man
-
- Forum-lid
- Berichten: 3324
- Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33
Hm, laat misschien ook maar...
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 4713
- Lid geworden op: 23 feb 2005 20:44
Het verschil tussen de mtb groepen alivio en xt is ook wel vergelijkbaar met ultegra en dure ace ja als je gaat kijken naar het verschil tussen sora en ultegra, ja dan zal je vast wel een groot verschil tegen komen
Op 't vlakke ga je net zo snel met Sora als met Dura Ace. Of het net zo soepel schakelt, is een tweede.
dKvdT: met een Seat Marbella kom je precies even snel aan als met een Ferrari Testarossa indien je aan de maximum snelheid houdt. Op de een nou 100x duurder is of niet.
Bergop komt het gewichtsaspect om de hoek kijken en is elke gram meegenomen.
dKvdT: met een Seat Marbella kom je precies even snel aan als met een Ferrari Testarossa indien je aan de maximum snelheid houdt. Op de een nou 100x duurder is of niet.
Bergop komt het gewichtsaspect om de hoek kijken en is elke gram meegenomen.
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 26 September 2006
dKvdT: met een Seat Marbella kom je precies even snel aan als met een Ferrari Testarossa indien je aan de maximum snelheid houdt. Op de een nou 100x duurder is of niet.
allereerst: duhhhhh...
maarre wanneer je je aan de max. snelheid (van de auto) houdt, is de Ferrari normaal gesproken nog steeds (veel en veel) sneller...enne de Ferrari is vast duurder dan de Seat...ergo: mijn stelling houdt nog steeds stand !!
Kzal nu evengoed maar een einde maken aan deze onzinnige (en wmb niet serieus bedoelde) discussie. Kwerd door dit totaal onzinnige topic benieuwd naar de aard en het aantal serieuze reacties op een totaal onzinnig(e) en volgens mij duidelijk niet serieus bedoeld antwoord/ stelling mijner zijds...
Kmoet zeggen, t resultaat is verrassend, maar eigenlijk ook weer niet...men neemt zichzelf (en anderen) blijkbaar veel te serieus hier...terwijl volgens mij het recreatieve en (quasi) prestatieve fietsen waarmee de gemiddelde fietser-forummer zich hier bezig houdt (ondergetekende incluis), nauwelijks een serieuze aangelegenheid te noemen valt...neem het met een lach, af en toe een traan, maar vooral een dikke knipoog...net als t echte leven overigens...{opa dicteert}
Mocht ik nu wegens wangedrag en/ of overtreding van de Fietsforum-netiquette met (digitale) pek-en-veren worden verbannen van dit forum, dan dank ik aanwezigen voor nodige uurtjes lees- en schrijfplezier. Mijn baas zal dit zeker en vast ook toejuichen...en zo niet, dan zal ik mij gaan voorbereiden op een volgende testcasus...
Hij die zich sneller voortbeweegt met XT dan met Alivio (pas maar op dus als ik later groot ben en XTR heb), groet U allen !!
dKvdT: met een Seat Marbella kom je precies even snel aan als met een Ferrari Testarossa indien je aan de maximum snelheid houdt. Op de een nou 100x duurder is of niet.
allereerst: duhhhhh...
maarre wanneer je je aan de max. snelheid (van de auto) houdt, is de Ferrari normaal gesproken nog steeds (veel en veel) sneller...enne de Ferrari is vast duurder dan de Seat...ergo: mijn stelling houdt nog steeds stand !!
Kzal nu evengoed maar een einde maken aan deze onzinnige (en wmb niet serieus bedoelde) discussie. Kwerd door dit totaal onzinnige topic benieuwd naar de aard en het aantal serieuze reacties op een totaal onzinnig(e) en volgens mij duidelijk niet serieus bedoeld antwoord/ stelling mijner zijds...
Kmoet zeggen, t resultaat is verrassend, maar eigenlijk ook weer niet...men neemt zichzelf (en anderen) blijkbaar veel te serieus hier...terwijl volgens mij het recreatieve en (quasi) prestatieve fietsen waarmee de gemiddelde fietser-forummer zich hier bezig houdt (ondergetekende incluis), nauwelijks een serieuze aangelegenheid te noemen valt...neem het met een lach, af en toe een traan, maar vooral een dikke knipoog...net als t echte leven overigens...{opa dicteert}
Mocht ik nu wegens wangedrag en/ of overtreding van de Fietsforum-netiquette met (digitale) pek-en-veren worden verbannen van dit forum, dan dank ik aanwezigen voor nodige uurtjes lees- en schrijfplezier. Mijn baas zal dit zeker en vast ook toejuichen...en zo niet, dan zal ik mij gaan voorbereiden op een volgende testcasus...
Hij die zich sneller voortbeweegt met XT dan met Alivio (pas maar op dus als ik later groot ben en XTR heb), groet U allen !!