@Cas; nee ik reed niet mee, al tijdje geen student meer, maar anders was ik niet gekomen.
@ bikeaddict (w van dm?) Ik kan jullie garanderen dat de Nedereindse Berg echt een noodoptie is bij de Domrenner. We zijn bezig geweest om het rondje over de Ruiterberg/Hoogstraat te laten lopen, twee schitterende klimmen en denk dus een rondje wat gelijkwaardig zou zijn aan Nijmegen, totale lengte 8,5km. Helaas wilde de provincie geen medewerking verlenen.
De NSK-commissie is nu druk bezig met alternatieven. NEB en de Uithof zoals in 2001(?) zijn eigenlijk geen alternatieven, maar als er echt niks beters is zullen dit wel nood-oplossingen zijn.
NSK 2006
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 27 September 2006
Ruiterberg klinkt al een stuk beter dan dat trainingsparcoursje.
Inderdaad. Ik heb ook op de Uithof gekoerst in 2001 (alweer ), was beter te doen dan in Delft maar nog steeds niet echt geweldig.... (voor mij dan)
We zullen wel zien.
(w van dm idd, jij?)
Ruiterberg klinkt al een stuk beter dan dat trainingsparcoursje.
Inderdaad. Ik heb ook op de Uithof gekoerst in 2001 (alweer ), was beter te doen dan in Delft maar nog steeds niet echt geweldig.... (voor mij dan)
We zullen wel zien.
(w van dm idd, jij?)
Gelukkig niet NSK op de weg gereden.
Wel NSK tijdrijden, waar ik jammer genoeg net naast het podium viel; 4e
De helm net niet, had hem voor het eerst op. Jammer dat ik hem niet iets meer achterover heb getrokken, nu verliest hij zijn fucntie een beetje.
Wel NSK tijdrijden, waar ik jammer genoeg net naast het podium viel; 4e
De helm net niet, had hem voor het eerst op. Jammer dat ik hem niet iets meer achterover heb getrokken, nu verliest hij zijn fucntie een beetje.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel
zonde zeg.. dat rondje ruitenberg is echt perfect! Ik rij er jaarlijks twee tijdritten en ken er ieder hobbeltje in de weg...
Maarreh.. met het parcours op NB is ook niet zo veel mis, tuurlijk het is een klein rondje maar criteriums zijn vaak niet veel langer. Mensen zullen alleen wat sneller uit koers genomen moeten worden...verder wordt er iedere dinsdag en donderdag ook gereden met vaak meer dan 100 man. Ik zou het iig niet zo erg vinden als NB door gaat... het pacours ligt me wel.
Maarreh.. met het parcours op NB is ook niet zo veel mis, tuurlijk het is een klein rondje maar criteriums zijn vaak niet veel langer. Mensen zullen alleen wat sneller uit koers genomen moeten worden...verder wordt er iedere dinsdag en donderdag ook gereden met vaak meer dan 100 man. Ik zou het iig niet zo erg vinden als NB door gaat... het pacours ligt me wel.
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
zie foto boven met die glasbak je zou daar maar onderuit gaan met een paar man en dan met die palen er nog is bij.
Mooie parcours in de regio zijn die van WWV en de Coureur, Spartaan krijgt overigens nieuw asfalt ben benieuwd
Mooie parcours in de regio zijn die van WWV en de Coureur, Spartaan krijgt overigens nieuw asfalt ben benieuwd
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)