Voor een update ben ik op zoek naar de volgende Ritchey onderdelen:
- Ritchey WCS Evocurve wet black 44cm cc 31.8mm
- Ritchey WCS 4-Axis wet black 31.8 x 110mm 1/1/8"
- Ritchey WCS Carbon 31.6 x 300/350/(400)mm 25mm offset 3K carbon
als ik het goed heb is de 400mm alleen verkrijgbaar in UD carbon, valt in dat geval af.
Voor de volledigheid: ik ben op zoek naar onderdelen in zo goed als nieuwstaat, maar overcompleet of verkeerd besteld.
Ritchey WCS update + gele boutjes
De zadelpen is inmiddels via Ebay gekocht, ik kan echter nergens een winkel vinden die zowel de stuurpen als het stuur op voorraad heeft. De stuurpen wordt bij nader inzien toch maar de 4-axis 44.
In de stuurpen moeten felgele boutjes komen, maar het lijkt wel of die kleur wereldwijd verboden is?! Degene die me daar aan kan helpen krijgt van mij een mooie sticker :p.
In de stuurpen moeten felgele boutjes komen, maar het lijkt wel of die kleur wereldwijd verboden is?! Degene die me daar aan kan helpen krijgt van mij een mooie sticker :p.
-
- Forum-lid HC
Of met een brander heet stoken. Grootste deel wordt blauw maar rood en geel zal er ook bijzitten Deden we vroegah met titanium uitlaatstukken om ze een "jap style" effect mee te geven.
Sjesus Anaszi, mooi gevonden! Laat ik er nu toevallig alles voor in huis hebben . Zelf spuiten is mij niet duurzaam genoeg. De Sharkman optie geeft natuurlijk ook wel een uniek resultaat, met dat blauw/rood/geel. Onderstaande boutjes zijn vast ook wel stevig genoeg.
Koereur, je hep een pee-em.
Edit
Anaszi, ik heb het betreffende draadje op WW gevonden. Zal er toch een serieus naar kijken. Natuurlijk niks leuker dan resultaat halen met dit soort projectjes.
Koereur, je hep een pee-em.
Edit
Anaszi, ik heb het betreffende draadje op WW gevonden. Zal er toch een serieus naar kijken. Natuurlijk niks leuker dan resultaat halen met dit soort projectjes.