RR en NN
Quoten: Origineel geplaatst door Paulito op 24 September 2006
Wat was het nou weer? Nobby Nic voor en Racing Ralph achter? Of andersom? Ben het even kwijt en wil graag een antwoord. Alvast dank.
NN voor (grip) RR achter (lage rolweerstand).
Wat was het nou weer? Nobby Nic voor en Racing Ralph achter? Of andersom? Ben het even kwijt en wil graag een antwoord. Alvast dank.
NN voor (grip) RR achter (lage rolweerstand).
-
- Forum-lid
ik heb niccy's zowel voorop als achterop liggen die ralphs gingen mij iets te snel lek en da is tot nu bij de niccy's nie gebeurt ongv. 1500km op klok en steeds niet lek
ter vergelijk: bij ralphs 5x op 450km
ter vergelijk: bij ralphs 5x op 450km
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik rij al dik 1000km off road met de RR zonder lek te rijden.....
Less is bore
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Daniel1975 op 28 September 2006
tja dan hebbie denk ik verschrikkelijk veel geluk, ik heb toch erg veel mensen gesproken die de zelfde problemen hadden, zowel de wel als niet ust rijders.
naar het schijnt heb ik ook al veel klachten gehoord over schwalbe ivm lekrijden, mijn ervaring is dus alleen met ralph slecht met albert en nic benk te vreden
tja dan hebbie denk ik verschrikkelijk veel geluk, ik heb toch erg veel mensen gesproken die de zelfde problemen hadden, zowel de wel als niet ust rijders.
naar het schijnt heb ik ook al veel klachten gehoord over schwalbe ivm lekrijden, mijn ervaring is dus alleen met ralph slecht met albert en nic benk te vreden
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
-
- Forum-lid
Ik rij ook al zo'n 2000 km op RR zonder lek.
-
- Forum-lid
rijden jullie tubeles, ik niet namelijk de diverse lekkages betroofen 2x een doorn/glas en de rest snakebites
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Snakebites heeft bijna niets met de band te maken, maar gewoon te weinig druk voor de klap die de band kreeg. Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad met het lek rijden, je bent de 1e van wie ik hoor die zoveel problemen heeft met lekrijden met RR's.
Quoten: Origineel geplaatst door Amclassic-fan op 29 September 2006
Snakebites heeft bijna niets met de band te maken, maar gewoon te weinig druk voor de klap die de band kreeg. Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad met het lek rijden, je bent de 1e van wie ik hoor die zoveel problemen heeft met lekrijden met RR's.
Dat lijkt me inderdaad het geval, anders zou je wel heel veel pech hebben...
Dat lijkt me inderdaad het geval, anders zou je wel heel veel pech hebben...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik rij gewoon draadversie. Minimale druk (op echte zandroutes) 2,3 bar. Meestal 2,5-2,7.
Less is bore
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door trick out xtc3 op 29 September 2006
rijden jullie tubeles, ik niet namelijk de diverse lekkages betroofen 2x een doorn/glas en de rest snakebites
Nee hoor, met b.b. op ongeveer 2,5 bar.
Nee hoor, met b.b. op ongeveer 2,5 bar.