Ik ga binnenkort een stuurpen kopen en heb 2 merken die de voorkeur hebben. Mijn stuur is van ITM dus een stuurpen van ITM is voor de hand liggend. Ritchey komt ook in aanmerking, zoek een pen tot 40E.
Heb er nu een BBB op zitten van 90mm die te klein is maar qua sterkt zeer goed voldoet.
Is het aan te raden de pen door de FM te laten monteren of kan je hem er zelf ook opzetten. Heb geen stand dus kan nergens het stuur op laten steunen als deze uit de voorbouw is.
Ritchey of ITM stuurpen?
Quoten: Origineel geplaatst door zaffeltje op 18 September 2006
Ik ga binnenkort een stuurpen kopen en heb 2 merken die de voorkeur hebben. Mijn stuur is van ITM dus een stuurpen van ITM is voor de hand liggend. Ritchey komt ook in aanmerking, zoek een pen tot 40E.
Heb er nu een BBB op zitten van 90mm die te klein is maar qua sterkt zeer goed voldoet.
Is het aan te raden de pen door de FM te laten monteren of kan je hem er zelf ook opzetten. Heb geen stand dus kan nergens het stuur op laten steunen als deze uit de voorbouw is.
OK het is een puur persoonlijke keuze. Maar wat is de sterkste pen, de ITM of de Ritchey. Wie heeft er goede ervaringen met 1 van de 2, tot een eurootje of 50.
Ik ga binnenkort een stuurpen kopen en heb 2 merken die de voorkeur hebben. Mijn stuur is van ITM dus een stuurpen van ITM is voor de hand liggend. Ritchey komt ook in aanmerking, zoek een pen tot 40E.
Heb er nu een BBB op zitten van 90mm die te klein is maar qua sterkt zeer goed voldoet.
Is het aan te raden de pen door de FM te laten monteren of kan je hem er zelf ook opzetten. Heb geen stand dus kan nergens het stuur op laten steunen als deze uit de voorbouw is.
OK het is een puur persoonlijke keuze. Maar wat is de sterkste pen, de ITM of de Ritchey. Wie heeft er goede ervaringen met 1 van de 2, tot een eurootje of 50.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Koop gewoon degene die je het mooiste vind, je trekt ze echt niet kapot. Tijdens de montage van de nieuwe pen kan je het stuur gewoon een de kabels op het voorwiel laten bungelen. Vervangen stelt niets voor, maar verkloten kan je het altijd wel door dingen bijv veel te hard aan te draaien.