Allereerst siert het Kuiper dat ze onder hun eigen naam posten. Op andere wielerfora ziet men berichten die naar alle waarschijnlijkheid van handelaren die kennelijk graag "incognito willen handelen" afkomstig zijn. Maar of een forum voor een handelaar de juiste plek is betwijfel ik.
Van een kleine framebouwer heb ik begrepen dat in Taiwan één fabriek staat waar alle merken hun kaders laat bouwen. Pinarello, Bianchi en alle anderen, ze komen allen uit dezelfde "worstjesfabriek". Deze "framebouwer" had daar dus ook net een opdracht geplaatst.
Het is jammer dat je momenteel eigenlijk veroordeeld bent tot een fiets met slechts één model, nl. sloping. Al jaren zie ik uit naar een mooi modern carbon kader. Maar er blijven maar scheve apparaten uit Taiwan komen.
Gios carbon lite
-
- Forum-lid
http://www.tourgallerie.de/gallery/disp ... p?pos=-228" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
Die heb ik al.
We dwalen af. Volgens mij gaat het carbon lite feest niet door. Dit frame staat nergens in Nederland meer in een winkel. Zelfs Marco Gios heeft alleen nog een gebruikte staan.
Misschien dat ik er in het voorjaar inderdaad een meeneem uit Italië. Daar is het frame ook de normale 2008 prijs en niet 2000 Euro of nog meer (is excl. vork). Hoe Le grand Grimpeur die sites allemaal zo makkelijk weet te vinden is voor mij een raadsel. Als ik op de Italiaanse zoekservices "Gios carbon lite" zoek vang ik bot.
Iedereen van harte bedankt voor de hulp en als ik er eentje heb dan laat ik van mij horen.
We dwalen af. Volgens mij gaat het carbon lite feest niet door. Dit frame staat nergens in Nederland meer in een winkel. Zelfs Marco Gios heeft alleen nog een gebruikte staan.
Misschien dat ik er in het voorjaar inderdaad een meeneem uit Italië. Daar is het frame ook de normale 2008 prijs en niet 2000 Euro of nog meer (is excl. vork). Hoe Le grand Grimpeur die sites allemaal zo makkelijk weet te vinden is voor mij een raadsel. Als ik op de Italiaanse zoekservices "Gios carbon lite" zoek vang ik bot.
Iedereen van harte bedankt voor de hulp en als ik er eentje heb dan laat ik van mij horen.
http://www.tourgallerie.de/gallery/disp ... p?pos=-228" onclick="window.open(this.href);return false;
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
-
- Forum-lid
Maar met deze verkoper is te praten..