Alles over vakanties op én met de fiets

Beklimming Alpe d’Huez met Hennie Kuiper

racertje
Forum-lid
Berichten: 71
Lid geworden op: 07 sep 2004 12:51

racertje 13 feb 2007 11:36

Racertje gaat ook mee! Ben al wel eens die kant op geweest (en  ga misschien in augustus weer) maar vond het toch wel leuk om dat circus eens mee te maken. Ga samen met een fietsvriend van mij die anders niet zo snel in de Alpen komt.
Ik mag trouwens in de aanloop op de Gelderlander site een weblog bijhouden, dus voor de geïnteresseerden....
"ja dat is een mooie fiets, en nee je mag hem niet uitbroberen. Ja zo\'n zadel zit toch best lekker en nee er zit geen bel op..."(diepe zucht)

geertjansen
Forum-lid
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 apr 2006 21:16

geertjansen 13 feb 2007 12:25

Welke groep zitten jullie? Ik zit in groep 6.

@racertje, ben jij Theo Neyenhuis? Dan ben ik je weblog nu aan het bekijken/lezen. Trainen moet je, die richttijd moet je halen Anders krijg je pas een schuldgevoel..

oyah
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 19 aug 2006 03:18

oyah 13 feb 2007 15:07

Ik ben ingedeeld in groep 19. Ook 2 fietsvrienden uit mijn omgeving zitten in deze groep. We zijn ook uitgegaan van dezelfde ervaring voor de beklimming (R3) dat zal ook van invloed zijn.
Bij de clinic begreep ik dat er nog gekeken wordt door de Gelderlander of ze toch wat gegevens van de groepsindeling op hun site konden plaatsen. (lastig i.v.m. wet op bescherming persoonsgegevens)
Zouden we niet hoeven wachten om kennis te maken met onze trainings- en reisgenoten(tes). (of hierover corresponderen via de Gelderlander-site?)
 
Fiets... ook eens 11 speed!

sevenhills
Forum-lid
Berichten: 93
Lid geworden op: 07 okt 2006 02:24

sevenhills 19 feb 2007 13:00

Ik ben in groep 14 (R2) ingedeeld. Nog niemand gesproken die daar ook bij zit. Zie ik dus wel op volgende clinic. Of er moet een lijst op de site komen zoals idd tijdens 1e clinic werd geopperd.
Ben nog enthousiaster geworden na de 1e bijeenkomst. Uitstekende organisatie. Afgelopen woensdag GSMO gehad, alles oke.

joukebuissink
Forum-lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 28 jul 2004 16:21

joukebuissink 19 feb 2007 13:16

Ik ben destijds met hennie en Dagblad van het Noorden meegeweest. Vond het een schitterende ervaring, kan niet anders zeggen. Alles tip top in orde!
En nu verliezen die pakken suiker jongens!Houd ons op de hoogte van de vorderingen!

basje
Forum-lid
Berichten: 10
Lid geworden op: 22 feb 2007 19:36

basje 23 feb 2007 21:13

Ik ga ook mee.
Misschien toch maar een lijst maken, van wie in welke groep zit.
De site van de gelderlander vindt ik wel erg traag, het duurd een eeuwigheid voor dat er wat nieuws op staat.
Ik zit in groep 19
fietsen is fietsen

bettini
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 feb 2005 16:51

bettini 25 feb 2007 17:28

Ik ga zelf met onze club fietsen op de alp d'huez.
Nu lees ik dat iedere deelnemer een Guide d´Information heeft gekregen, nu heb ik een vraag of iemand mij kan helpen aan zo'n Guide d´Information van de reis van hennie kuiper.
Zodat ik mijn fietscollega's kan voorzien van advies voor onze reis.
Laat even wat weten of iemand hier iets van weet

geertjansen
Forum-lid
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 apr 2006 21:16

geertjansen 25 feb 2007 17:52

Op de site van de beklimming Alpe d'huez met Hennie Kuiper is een vraag gesteld hierover. Het antwoord was; "Het informatie pakket is uitsluitend bedoeld voor de deelnemers. Ik kan je dit dus niet sturen. Misschien zijn er wielerverenigingen die je hieraan willen helpen." Misschien dat iemand het in kan scannen?

oyah
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 19 aug 2006 03:18

oyah 19 mar 2007 13:17

Nog steeds enthousiast om "De Berg" te gaan beklimmen! Deze 2e clinic vond ik zelf wat minder. De trainer deed wel z'n best om er iets van te maken, maar gaf helaas uit zichzelf geen uitleg over fietsen(d) en/of bergbeklimmen. Wellicht had ik er zelf naar moeten vragen... Er zullen vast anderen zijn in andere groepen, met goede ervaringen. Er was ook een tekort aan trainers door diverse afzeggingen ivm. ziekte. Heb ook zaterdag het strakke AdH-shirt gekregen, zijn we de komende (zomer)tijd voor een ieder zichtbaar als deelnemer aan deze tocht...
---als Pietje Pelle op m'n Gazelle -   -      -
Fiets... ook eens 11 speed!

geertjansen
Forum-lid
Berichten: 212
Lid geworden op: 26 apr 2006 21:16

geertjansen 19 mar 2007 16:06

Ik vond het juist leuker. Een leuke groep heb ik, alleen we hadden maar 1 trainer. Hennie Kuiper heeft nog naast me gereden en we hebben een tijdritje gedaan waar Hennie Kuiper me vooruit schreeuwde toch een mooie ervaring! Vooraf was ik nog bang dat ik het niet bij zou houden, maar dat ging gelukkig wel.

tedhenkie
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 dec 2005 20:07

tedhenkie 21 mar 2007 21:50

Ja, en ik er maar achteraan fietsen. Ik kwam amper dichterbij laat staan dat ik jullie te pakken kreeg.
 

oyah
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 19 aug 2006 03:18

oyah 21 mar 2007 22:45

Inmiddels ook weer info/videoverslag en foto's van de 2e clinic op de Gelderlander-site:
http://www.gelderlander.nl/alpedhuez/
Fiets... ook eens 11 speed!

Plaats reactie