Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Rose (voorheen Red Bull)

cyclelicious
Forum-lid
Berichten: 364
Lid geworden op: 22 jan 2009 17:04

cyclelicious 23 jan 2011 20:52

koekert schreef:@cyclelicious

heb gister dezelfde besteld in de triple uitvoering. Nog 2-3 weken wachten...
Top :) Ik weet zeker dat je er geen spijt van gaat krijgen!

k33z
Forum-lid
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 sep 2008 12:26

k33z 24 jan 2011 14:19

Heeft iemand een idee met welk % korting de Red Bull fietsen weg zullen gaan tijdens de magazijnsopruiming die a.s vrijdag start?

nitram
Forum-lid
Berichten: 51
Lid geworden op: 23 aug 2010 17:48

nitram 24 jan 2011 17:26

k33z schreef:Heeft iemand een idee met welk % korting de Red Bull fietsen weg zullen gaan tijdens de magazijnsopruiming die a.s vrijdag start?


Volgens mij hebben ze geen vast kortingspercentage, (dit verschilt per fiets) maar ik zou rekening houden met een procentje of 20.

desint
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 jan 2011 14:21

desint 02 feb 2011 12:35

Iemand nog hun slag kunnen slaan tijdens de uitverkoop bij Rose?
Ben benieuwd of die Redbulls nog te koop zijn, vindt de nieuwe bikes van Rose (zonder redbull dus) er een stuk minder mooi uitzien. vooral de die fietsen met 2 kleuren vind ik er erg ouderwets uitzien en niet meer van deze tijd. Gelukkig staan de 2011 modellen wel bijna allemaal in de online-configurator! altijd leuk om daar een beetje mee te spelen. Twijfel nu wel of ik een Rose racefiets wil aanschaffen, normaal komt uiterlijk op de 2e plaats, maar dit vind ik wel erg tegenvallen.

k33z
Forum-lid
Berichten: 349
Lid geworden op: 17 sep 2008 12:26

k33z 02 feb 2011 13:41

Toevallig ben ik er gisteren langs gereden. Was heel erg in de buurt voor werk, dus was maar 10km om. Stonden zeker nog veel fietsen, maar lang niet alles meer in alle maten natuurlijk. Aan de telefoon gaven ze mij weinig tot geen informatie, dus je zal dan toch langs moeten rijden.

Racefietsen stonden er nog redelijk wat, MTBs waren er nog meer van beschikbaar.

Zelf zocht ik een cyclocross fiets, mits de prijs goed was (ben eigenlijk geen fan van Reb Bull). Ik vond de aanbieding niet goed genoeg. Er ging 200euro af op een fiets van 1449.

josvtec
Forum-lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 27 mei 2009 21:04

josvtec 02 feb 2011 17:16

Ik ben afgelopen weekend naar de uitverkoop geweest en heb wat kleding aangeschaft.
ook nog ff naar de fietsen gekeken en er stonden er nog genoeg, met beetje zoeken best wel aantrekkelijke kortingen.
Ook nog ff de nieuwe Rose fietsen bekeken en vind ze eigenlijk best wel mooi.
Wel ff wennen aan de nieuwe kleurstelling, maar vooral de zwart/matgele vond ik er mooi uitzien. Deze stond buiten in de truck opgesteld en was een goeie blikvanger.
Je moet er van houden, maar niet verkeerd vind ik.

Gebruikersavatar
kobro
Forum-lid
Berichten: 607
Lid geworden op: 10 mei 2010 08:14
Locatie: Rotterdam

Gebruikersavatar kobro 02 feb 2011 18:33

Ik ben afgelopen donderdag geweest
En de fietsen gingen weg als zoete broodjes
Wat een gekkenhuis daar
Maar de winkel is echt mooi vind ik
Mijn maat kocht een paar pendalen shimano PDA 600 voor € 58,00
Ik zag ze hier voor € 116 is wel een gigantiesch verschil ...vind je niet?
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3

michaelpullens
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 02 feb 2011 18:14

michaelpullens 02 feb 2011 19:58

staan er ook x-lite modellen red bull in de aanbieding? liefst van 2010?
harder rijden is sneller thuis

desint
Forum-lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 06 jan 2011 14:21

desint 03 feb 2011 14:25

Ik ga zaterdag even kijken, zal wel ikea praktijken worden(zoals youp van t hek wel eens beschreef) Ik ga er alleen heen om me te orienteren,...athans als ik me kan inhouden.
Wat ik erg fijn vind van Rose is dat er heel op opties zijn zoals andere wielen of zadel, zonder dat je eerst het standaard model moet kopen en je bijvoorbeeld met een dubbel paar wielen zit.

Nou vraag ik me af welke merken dit nog meer doen? Helaas valt er niets tot nauwelijks te kiezen bij het merk canyon bijvoorbeeld. Ik zoek naar alu racers die max 2000 kosten. Ik denk dat rose 1 van de weinige is die zoiets aanbieden, of kennen jullie er nog meer?

nr071
Forum-lid
Berichten: 303
Lid geworden op: 08 sep 2010 22:26

nr071 04 feb 2011 00:52

Je zou Jan Janssen kunnen proberen, of Stevens, Gazelle. mvg

rosefan
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 feb 2011 13:19

rosefan 17 feb 2011 13:36

Deze week weer aangenaam verrast door Rose.
3 weken geleden op een dinsdag (rustig in de zaak) naar Bocholt geweest, daar nam de verkoper alle tijd om samen met mij mijn ideaal plaatje te realiseren.
Eerst (3e fiets,toch opnieuw) alle maten secuur opgemeten.
Uitgebreid gesproken over de gewenste houding,gebruik, etc.
Gekozen wielen zonder extra kosten (Mavic cosmic elite) kortom tevreden gevoel.
Levertermijn werd 3 weken korter als voorspeld, bij aflevering was de fiets al precies afgesteld obv mijn maten,ik kon er zo op weg fietsen.
Extra (gratis :) bij aflevering; binnenband,zadeltasje met gereedschap en twee bidons.
Ondanks dat dit mijn derde fiets is ben ik wederom zeer tevreden over het geleverde product en de service; een ritje naar Bocholt is aan te bevelen..
wat is het geworden ? ; http://www.rose.nl/artikel/rose-carbon- ... aid:476401
PS; Fiets is in wit geleverd.

Gebruikersavatar
Le Grimpeur
Forum-lid
Berichten: 2623
Lid geworden op: 24 nov 2009 14:37

Gebruikersavatar Le Grimpeur 17 feb 2011 16:42

Proficiat met je aankoop en welkom op dit forum! En zo'n tevreden Rose-klant kan ook moeilijk een andere 'nickname' kiezen:D!

P.S. Alhoewel ik zelf geen Red Bull/Rose berijd, kom/koop ik wel 'regelmatig' in hun Biketown en ben er ook steeds uiterst korrekt behandeld.
60 x Ventoux

Plaats reactie