Quoten: Origineel geplaatst door BigM op 01 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Macgiven op 01 November 2006
@BigM: Vorige serie 2006 kwamen de 80 + kg-ers volgens 't forum bij SCF2 uit nu dus wel SCF1 mogelijk?? Weinig verschil tussen de 2, maar vorige seizoen noemde iedereen de SCF2, de wat stevigere fiets voor de "zwaardere gewichten".
Overigens hebben jullie site Jan Janssen gezien, de Sonic 2007 en een beetje de Magic 2007 lijken erg veel op de SCF qua frame.... Copy??
je hebt gelijk de scf2 werd toen geadviseerd voor de zwaargewichten onder ons waarom is jouw keuze op de scf1 gevallen dan
De Kleur vind ik erg mooi, verder zie ik niet veel verschillen....
Stevens
Quoten: Origineel geplaatst door 2fast4u2 op 01 November 2006
volgens de fm in 020 is de scf1 geschikt tot 115 kg. Ik had namelijk ook een scf2, maar door een valpartij in 3 stukken geraakt en ga volgend jaar voor de rode variatie van de scf1. Ik weeg zelf 83 kg en ben 1.89m Het verschil in het frame mbt 2006 is het balhoofdgedeelte: onder 1 1/4 en boven 1 1/8: dit om de carbonvork meer stabiliteit (= stuurgedrag) te geven. dit resulteerde in een minimale gewichtstoename
Ok, de rode is ook erg mooi, de SCF1 tov de SCF2 is qua look luxer,waar haal je de feiten vandaan qua stijfheid of is dat zo uit ervaring van je fm?? Welke afmontage ga jij voor kiezen?? Ben benieuwd...
volgens de fm in 020 is de scf1 geschikt tot 115 kg. Ik had namelijk ook een scf2, maar door een valpartij in 3 stukken geraakt en ga volgend jaar voor de rode variatie van de scf1. Ik weeg zelf 83 kg en ben 1.89m Het verschil in het frame mbt 2006 is het balhoofdgedeelte: onder 1 1/4 en boven 1 1/8: dit om de carbonvork meer stabiliteit (= stuurgedrag) te geven. dit resulteerde in een minimale gewichtstoename
Ok, de rode is ook erg mooi, de SCF1 tov de SCF2 is qua look luxer,waar haal je de feiten vandaan qua stijfheid of is dat zo uit ervaring van je fm?? Welke afmontage ga jij voor kiezen?? Ben benieuwd...
-
- Forum-lid
nog niet, maar lang kan het niet meer duren................
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Quoten: Origineel geplaatst door The Riddler op 15 November 2006
Nee, half november is zo'n beetje nu... maar dan maar weer wachten he?
Quoten: Origineel geplaatst door bevercube op 15 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 01 November 2006
Ik heb 'm vanmiddag besteld, de SCF1 in Polar White Verwacht in december, dus wordt vervolgd!
heb jer er twee besteld scf1 en de scf 2
mail van de fabriek wordt decemder
En wie bent u, bevercube?
Want ik begrijp uw berichtje niet zo goed...
Nee, half november is zo'n beetje nu... maar dan maar weer wachten he?
Quoten: Origineel geplaatst door bevercube op 15 November 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 01 November 2006
Ik heb 'm vanmiddag besteld, de SCF1 in Polar White Verwacht in december, dus wordt vervolgd!
heb jer er twee besteld scf1 en de scf 2
mail van de fabriek wordt decemder
En wie bent u, bevercube?
Want ik begrijp uw berichtje niet zo goed...