Wanneer tijd voor grote beurt?
Ik heb nu 4000 km gefietst en heb nog geen grote beurt gehad. Heb tot nu toe alleen nog maar een band moeten vervangen. Is het inmiddels tijd voor een grote beurt? Ik merk trouwens wel dat die niet echt meer soepel trapt en ook wat geluid maakt.
Quoten: Origineel geplaatst door flipper op 12 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door ApoJapo op 12 September 2006
Ik heb nu 4000 km gefietst en heb nog geen grote beurt gehad.
Ik kan je niet helpen, maar met zo een zin vraag je om opmerkingen
zeker van Big Rosa
Quoten: Origineel geplaatst door ApoJapo op 12 September 2006
Ik heb nu 4000 km gefietst en heb nog geen grote beurt gehad.
zeker van Big Rosa
Quote: Origineel geplaatst door flipper op 12 September 2006
Quoten: Origineel geplaatst door ApoJapo op 12 September 2006Ik heb nu 4000 km gefietst en heb nog geen grote beurt gehad.
hehe, zag het ook toen ik net op 'antwoord plaatsen' drukte.
Quoten: Origineel geplaatst door ApoJapo op 12 September 2006Ik heb nu 4000 km gefietst en heb nog geen grote beurt gehad.
hehe, zag het ook toen ik net op 'antwoord plaatsen' drukte.
nu om het even serieus te houden .
een "grote beurt" houdt allemaal nog zoveel niet in hoor bij een fiets.
is eerder eens ketting smeren, remmen afstellen, versnellingen afstellen en voila.
Feit dat er bij jouw iets lawaai maakt of wat het ook is, is gewoon niet normaal, niet na 4000km niet na 10000km , tenzij natuurlijk dat je in die 4000 km nooit je ketting eens hebt afgekuisd en gesmeerd, dan kan die wel aardig wat lawaai maken door al het vuil en dergelijke dat ertussengemalen wordt
een "grote beurt" houdt allemaal nog zoveel niet in hoor bij een fiets.
is eerder eens ketting smeren, remmen afstellen, versnellingen afstellen en voila.
Feit dat er bij jouw iets lawaai maakt of wat het ook is, is gewoon niet normaal, niet na 4000km niet na 10000km , tenzij natuurlijk dat je in die 4000 km nooit je ketting eens hebt afgekuisd en gesmeerd, dan kan die wel aardig wat lawaai maken door al het vuil en dergelijke dat ertussengemalen wordt