Hallo,
Ik heb recent een nieuwe verende voorvork in mijn ATB laten zetten. Mijn keuze was gevallen op de Rockschox J3, na wat vergelijkingen.
Bij het ophalen van mijn fiets bleek de Rockshox J3 zonder Lock Out te zijn geleverd. Mijn vraag is nu of dit wel klopt. bij het zoeken op internet heb ik zowel voor de aankoop als daarna geen enkele Rockshox J3 ZNDER lockout gevonden. Volgens een andere ATB-winkel is de J3 zelfs niet eens leverbaar zonder lockout. Ook op de site van Rockshox lijkt het erop dat de J3 standaard MET lockout wordt geleverd.
Weet iemand hoe dit zit?
Rockschox J3 zonder Lock Out?
-
- Forum-lid
Hallo, ik heb een giant xtc 2.0 2006. Ik heb een lock out erop zitten, volgens mij bestaat deze vork niet zonder lock out. ik zou contact opnemen met de dealer en er snel door hem in orde laten maken.
Klopt inderdaad,
Ik heb navraag gedaan bij de leverancier: standaard hoort er een lock-out op te zetten. Het is me een raadsel waarom de fietsenwinkel 'm mij zonder lock-out heeft verkocht, maar inmiddels heeft de verkoper mij toegezegd alsnog een lock-out te leveren op mijn voorvork.
Bedankt voor je reactie!
Ik heb navraag gedaan bij de leverancier: standaard hoort er een lock-out op te zetten. Het is me een raadsel waarom de fietsenwinkel 'm mij zonder lock-out heeft verkocht, maar inmiddels heeft de verkoper mij toegezegd alsnog een lock-out te leveren op mijn voorvork.
Bedankt voor je reactie!