Waar hoge carbon wielen in de (kerst) uitverkoop?
Ik wil dit jaar graag hoge carbon wielen voor draadbandjes kopen voor een mooi prijsje tijdens een van de vele kerstshows. Mijn max budget is 750 Euro. Het liefste koop ik wielen met alu remrand, maar full carbon is wel een optie mits de prijs ok is. Echt merkvoorkeur heb ik niet zo, maar ik zoek 'rustige' wielen zonder teveel stickers. Als de stickers eraf kunnen is het natuurlijk ook ok.
Ik heb jaren met tevredenheid gereden op Mavic Cosmics, die heb ik net weer verkocht. De cosmics zijn nu het goedkoopste bij Hopmans voor 675 (2011 versie). De Kuiperwielen zijn ook een optie, maar ik vind de looks wat minder en zijn een tikkie duurder. Ik geloof ook niet dat kuiper aan kerstkorting doet.
Weet iemand toevallig of er ergens een mooie aanbieding gaat komen voor mooie carbon wieltjes? Als er iemand is die eventueel een setje 2e hands heeft, schroom niet om me even te PM-en!! Moeten in nieuwstaat zijn.
Ik heb jaren met tevredenheid gereden op Mavic Cosmics, die heb ik net weer verkocht. De cosmics zijn nu het goedkoopste bij Hopmans voor 675 (2011 versie). De Kuiperwielen zijn ook een optie, maar ik vind de looks wat minder en zijn een tikkie duurder. Ik geloof ook niet dat kuiper aan kerstkorting doet.
Weet iemand toevallig of er ergens een mooie aanbieding gaat komen voor mooie carbon wieltjes? Als er iemand is die eventueel een setje 2e hands heeft, schroom niet om me even te PM-en!! Moeten in nieuwstaat zijn.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
- joostvanbezooijen
- Forum-lid
Zoek je wielen voor draadbanden of voor tubes? Niet dat ik wat heb liggen maar ik vroeg het me gewoon af.
Kuiper heeft een soort van altijd korting, maar via hun kun je bij (wielstickers oid) je wielen altijd opfleuren met kleurige stickers, dan kun je je wielen nog helemaal naar smaak ook... in feite ziet een kale bora of fulcrum wiel er ook zo uit zonder stickers
(ik ben wel fan van kale wielen trouwens)
(ik ben wel fan van kale wielen trouwens)
mijn Flickr
Misschien is dit iets? http://www.fizzbikes.com/?topic=listing ... oduct=7544
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid HC
TJB schreef:Zo heeft hopmans fietsgigant ook nog proshooters voor 595, geen idee wat voor kwaliteit het is.
Niemand enig idee van de kwaliteit?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
colnagofreak schreef:TJB schreef:Zo heeft hopmans fietsgigant ook nog proshooters voor 595, geen idee wat voor kwaliteit het is.
Niemand enig idee van de kwaliteit?
Heb ze ook al gezien. Ik rij binnenkort even langs bij Hopmans voor wat kleding. Die stickers van de proshooters hebben wat mij betreft een hoog kermisgehalte.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Heb 2 jaar met het model oxena gereden bij de junioren (was wel het tube model)
niks speciaal, voor de prijs van 595 krijg je carbonwielen met goedkope naven (type novatec) die doen wat ze doen voor hun geld, ook nooit problemen mee gehad qua spaken uitrijden ofzo. Weeg wel maar 65 kg en heb er enkel mee gereden op mooie omlopen (vlak, goede asfalt)
Zitten volgens mij in het segment van de kuiper wielen.
Het design van de shooters vind ik persoonlijk ook niet zo mooi,
maar dat is persoonlijk.
Zou persoonlijk mss iets meer uitgeven en kiezen voor cosmics sl.
Heb er zelf geen ervaring mee maar hoor er toch goede reacties over hier in de streek.
niks speciaal, voor de prijs van 595 krijg je carbonwielen met goedkope naven (type novatec) die doen wat ze doen voor hun geld, ook nooit problemen mee gehad qua spaken uitrijden ofzo. Weeg wel maar 65 kg en heb er enkel mee gereden op mooie omlopen (vlak, goede asfalt)
Zitten volgens mij in het segment van de kuiper wielen.
Het design van de shooters vind ik persoonlijk ook niet zo mooi,
maar dat is persoonlijk.
Zou persoonlijk mss iets meer uitgeven en kiezen voor cosmics sl.
Heb er zelf geen ervaring mee maar hoor er toch goede reacties over hier in de streek.
Carbotech is een Nederlands merk (EBS Trading)
Ik heb zelf nog een full carbon set te koop.
Het gaat om de Carbotech MC50.
voor draadbanden, ceramische lagers, shimano body.
Wielen komen met een nieuwe set gele swisstop remblokken.
Vraagprijs: 700,-
Ik heb zelf nog een full carbon set te koop.
Het gaat om de Carbotech MC50.
voor draadbanden, ceramische lagers, shimano body.
Wielen komen met een nieuwe set gele swisstop remblokken.
Vraagprijs: 700,-
Cannondale Systemsix Ultegra Di2
Kona Private Jake
Kona Private Jake