wat een geklooi !! Tuurlijk is het een leuke actie, maar er zijn veel betrouwbare chinese aanbieders waardoor een hele vracht bestellen moeilijk wordt + het is gewoon heeel dom.
Als je namelijk veel besteld is de kans om bij de douane eruit gehaald te worden extra groot. en zal je dus een bedragje bij moeten leggen.
Ik snap dat er mensen angst hebben om uit china te bestellen maar het is echt niets speciaals, als je op forums kijkt als roadbikereview zie je dat er heeeeeel veel mensen bij heeeel veel verschillende aanbieders hebben besteld.
Eenmaal een paar dingetjes besteld lijkt het net zo normaal om via een nl webshop met ideal iets te kopen maar dan betaal je naar een chinese aanbieder meestal met paypal.
Bestel met enige regelmaat al een enige tijd verschillende spullen uit china (niet alleen fietsspullen)
Ik bedoel dit totaal niet om TS op zijn plek te zetten, maar dat er mensen o zo intressant of onwetend over kunnen doen kijk dan a.u.b. even verder als het fiets forum.
carbon uit China
Ik ben ook wel benieuwd op wat voor prijs een ' wing' stuurtje komt dan 

Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
Allereerst allemaal de beste wensen voor 2011 en veel mooie en veilige kilometers toegewenst.
Omdat de onderwepen carbon en China momenteel erg hot zijn -zie de andere actuele topics-
wil ik vermelden dat degene die interesse heeft, van mij de links van enkele Chinese aanbieders
kan krijgen met per aanvraag de prijs per artikel. Er wordt in elk geval deze/volgende week bestelt.
Ik sta niet op de betiteling dozenschuiver te wachten, maar heb in China afspraken gemaakt voor
het geval ik grotere bestellingen plaats. Wil je iets hebben, stuur een pm. Regel je het zelf, even goede
vrienden.
Omdat de onderwepen carbon en China momenteel erg hot zijn -zie de andere actuele topics-
wil ik vermelden dat degene die interesse heeft, van mij de links van enkele Chinese aanbieders
kan krijgen met per aanvraag de prijs per artikel. Er wordt in elk geval deze/volgende week bestelt.
Ik sta niet op de betiteling dozenschuiver te wachten, maar heb in China afspraken gemaakt voor
het geval ik grotere bestellingen plaats. Wil je iets hebben, stuur een pm. Regel je het zelf, even goede
vrienden.
embee64 schreef:Allereerst allemaal de beste wensen voor 2011 en veel mooie en veilige kilometers toegewenst.
vrienden.
Ik snap er geen hout van, kun je niet ff die links plaatsen waar je onder andere gaat bestellen? Ben zelf op zoek naar een soort Cervelo P4 frameset maar dan merkloos.
-
- Forum-lid
Lucifur schreef:embee64 schreef:Allereerst allemaal de beste wensen voor 2011 en veel mooie en veilige kilometers toegewenst.
vrienden.
Ik snap er geen hout van, kun je niet ff die links plaatsen waar je onder andere gaat bestellen? Ben zelf op zoek naar een soort Cervelo P4 frameset maar dan merkloos.
als je gewoon een PM stuurt naar Embee64, en aangeeft dat jij interesse hebt dan stuurt hij jouw een lijst met links, en daar kun jij dan zelf een frame uit zoeken...
ik betwijfel echter of je een cervelo p4 look a like kan vinden, aangezien de bidon(houder) daar geinetgeerd is, veder heb ik ze niet gezien bij de site's die embee64 mij en anderen heeft gestuurd.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red