Met welk middel smeren jullie de ketting met dit soort weer? Bakken uit de hemel.
Ik rijd 20km en dan is mijn Pedros Road rage tussen de keeting uitgelopen. Gevolg, opnieuw smeren.
Alvast bedankt.
ketting en regen
-
- Forum-lid
Cyclon ATB spray, blijft gegarandeerd op je ketting zitten, zelfs bij hevige regen.
Morgan Blue SynLube Course. Hele dikke meuk, vooral in de winter als het wat kouder is moet je het eerst ff op de verwarming leggen. Blijft prima zitten. Zomer's gebruik ik teflon van finish line, maar dat houd het met veel regen niet lang uit.
-
- Forum-lid
Gebruik Cyclon met Teflon in en heel tevreden van!!
- robbebopper
- Forum-lid HC
Alles wat ik na een regenrit doe is mijn fiets afspoelen, zodat de opgespatte rommel eraf is, dan mijn ketting droogmaken met een katoenen doek(oude kleren). Tenslotte beetje kettingspray van de Aldi, en klaar is Kees.
's Avonds, als de meeste mensen al lang in bed liggen, sluip ik stiekem naar de garage, om mijn ketting stiekem nog eens lekker schoon te wrijven.
's Avonds, als de meeste mensen al lang in bed liggen, sluip ik stiekem naar de garage, om mijn ketting stiekem nog eens lekker schoon te wrijven.