Welke tacx
Ik gebruik al een winterlangde FLOW. Bevalt uitstekend. Downlaod op de site van tacx de programmas die bij de FLOW horen, print ze, vergroot ze tot A4-formaat( of laat ze ergens vergroten), schrijf bij de tijd de minuten er cumulatief bij - dat werkt nl. heel handig - plastificeer ze ( of laat.... enz.), zet ze op de een of andere manier voor je neus (standaard ?) en fietsen maar. Het voordeel is dat je constant moet nadenken: bijvoorbeeld op 12 minuten moet ik 52/15 schakelen , op 16 minuten 42/16 en moet ik een rpm aanhouden van 100 enz. Je bent dus zo 55 minuten bezig met prima trainingsprogramma's. Aangezien je steeds moet opletten, is het trainen met de FLOW m.i. niet vervelend. Succes ermee.
ikzelf heb sinds kort een I-magic in occassie overgenomen met stuurframe, ik heb nu ook het fortius programma geinstalleerd maar kan ik nu in het fortius programma tegen andere virtuele renners fietsen ?
ik kan geen opponenten selecteren ,
ik heb ook al de upgrade geinstalleerd
heeft er iemand een oplossing ?
ik kan geen opponenten selecteren ,
ik heb ook al de upgrade geinstalleerd
heeft er iemand een oplossing ?
Misschien heel voor de hand liggend, maar je kunt pas opponenten selecteren als je ritjes van anderen gedownload hebt of als je een rit zelf al eens eerder gereden hebt. Die verschijnen dan in een lijst zodat je ze kunt kiezen als opponent. Je kunt dus ook tegen jezelf rijden (en zelfs je eerdere rit vertragen of versnellen met de -toetsen).