Laten uitmeten bij BioRacer
-
- Forum-lid
Niemand ervaring met de metingen van Duursportexpertisecentrum? (DEC)
Dokter swerts in sint truiden ,kijkt niet alleen naar fietsafstelling maar ook bekkenscheefstand,steunzolen ,welke pedalen wat bij u kunnen passen?Veel speling of weinig.
Boiracer blijf daar weg .Ik ken verschillende personen die er niet tevreden over zijn.Zelf iemand die hij de verkeerde framemaat had opgemeten.Gelukkig had de fietsenmaker het gezien dat dit niet klopte.
Boiracer blijf daar weg .Ik ken verschillende personen die er niet tevreden over zijn.Zelf iemand die hij de verkeerde framemaat had opgemeten.Gelukkig had de fietsenmaker het gezien dat dit niet klopte.
Bij moozes in meerhout is een uitgebreid meetsysteem waar ze ook uw voeten kunnen meten.
Maak eens ne babbel met ludo dierckxens en je word in 1 keer een heel stuk wijzer.
grtz; mtbfool
Maak eens ne babbel met ludo dierckxens en je word in 1 keer een heel stuk wijzer.
grtz; mtbfool
Longue schreef:Iemand een idee van wat het ongeveer kost om je te laten opmeten bij Bullen in Kinrooi?
Kost je 130 als ik me niet vergis,erg vriendelijke man en naar mijn idee zeer vakkundig weet waar hij het over heeft.
Er komen ook diverse profs bij hem voor dergelijke metingen,zeker aan te raden.
I live to ride,I ride Passoni
Toevallig vorige week prijs opgevraagd bij Bullen.
Meting kost 100 euro. Als je alleen 's-avonds of op zaterdag kunt is er wel een aardige wachtlijst waar je rekening mee moet houden (juni resp september). Overdag kan weer vanaf april begreep ik.
Meting kost 100 euro. Als je alleen 's-avonds of op zaterdag kunt is er wel een aardige wachtlijst waar je rekening mee moet houden (juni resp september). Overdag kan weer vanaf april begreep ik.
Ik heb slechte ervarigen met BioRacer meting. Ik ben er zelfs voor naar Tessenderloo in Belgie geweest. Hele aardige mensen maar bij het opmeten werd mijn stuur direct 2 cm lager gezet en het zadel 4 cm hoger. Direct zonder overleg. Ik kon nauwelijk bij de pedalen.
Tevens werden er zooltjes aangemeten. Deze vulde mijn schoenen alleen maar (zat wel prettig in het begin) maar corrigeerde geen afwijkingen.
Kortom, de ideale maten die er uit een meting komen, zullen niet altijd het beste voor je zijn!.
Ga naar een ervaren FM waar veel wedstrijdrijders naar toe gaan! En als je twijfelt kan je het beste een second opinion laten uitvoeren!
Tevens werden er zooltjes aangemeten. Deze vulde mijn schoenen alleen maar (zat wel prettig in het begin) maar corrigeerde geen afwijkingen.
Kortom, de ideale maten die er uit een meting komen, zullen niet altijd het beste voor je zijn!.
Ga naar een ervaren FM waar veel wedstrijdrijders naar toe gaan! En als je twijfelt kan je het beste een second opinion laten uitvoeren!
Gerardo