Hallo,
Mijn budget ligt rond de 700 euro en ik zou graag jullie mening willen horen, over de bovenstaande merken.
groet, Giph
orbea, merida of cube
Quoten: Origineel geplaatst door giph op 21 Augustus 2006
Hallo,Mijn budget ligt rond de 700 euro en ik zou graag jullie mening willen horen, over de bovenstaande merken.groet, Giph
Cube Acid HS11 !
Hallo,Mijn budget ligt rond de 700 euro en ik zou graag jullie mening willen horen, over de bovenstaande merken.groet, Giph
Cube Acid HS11 !
-
- Forum-lid
Ik zeg ook Cube!!
Excuse me while I kiss the sky
Als ik zou moeten kiezen dan absoluut de Cube Acid . Deze is er in twee uitvoeringen nl. de HS-11 (met magura hydraulische velgremmen) deze kost adviesverkoop € 749,- maar voor 50 eurie meer heb je 'm met magura julie's (hydraulische schijfremmen).
Misschien met een beetje onderhandelen (we zitten toch einde seizoen) kun je er een mooie deal uitslepen.
Als het je eerste seieuze fiets zou ik 'm gewoon bij een dealer kopen en niet via internet (i.v.m. servicebeurten e.d.) maar dat is mijn bescheiden mening.
Succes
Misschien met een beetje onderhandelen (we zitten toch einde seizoen) kun je er een mooie deal uitslepen.
Als het je eerste seieuze fiets zou ik 'm gewoon bij een dealer kopen en niet via internet (i.v.m. servicebeurten e.d.) maar dat is mijn bescheiden mening.
Succes
-
- Forum-lid
CUBE!!!!!!!!!!!!
A.D.I.D.A.S
(jonathan davis)
(jonathan davis)
-
- Forum-lid
Heb je de Acid HS11 al? Ik heb er eentje te koop staan. Model 2006, 1300 km gelopen, maar ik wil een stap naar de 1500 euro zone maken. Als je 600 legt, mag je 'm hebben. Inclusief de Ritchey pedalen van 75 euro.