Amstel Gold Race 2011
We zouden vandaag toch meer horen over hoe we nu wel kunnen inschrijven?? Vind dit echt bagger! Inmiddels is er alweer een halve werkdag verstreken en nog weten we niks. Als je zegt dat er vandaag meer nieuws komt dan moet je met een dergelijk grote belangstelling en een prutserige aanpak wel het fatsoen hebben om snel meer informatie te verstrekken....
Full Speed Ahead....
Het is mij gelukt om in de eeste 15 minuten één inschrijving te doen en deze is per email ook bevesgtigd. In hoeverre dit waard is weet ik niet gezien de hele soap omtrent de inschrijving.
Bij de tweede persoon ging alles goed tot de laatste stap en toen was het over en uit. Als het niet meer lukt om tweede persoon in te schrijven dan mag de eerste wat mij betreft worden overgenomen door een liefhebber van deze veel te dure tocht.
Bij de tweede persoon ging alles goed tot de laatste stap en toen was het over en uit. Als het niet meer lukt om tweede persoon in te schrijven dan mag de eerste wat mij betreft worden overgenomen door een liefhebber van deze veel te dure tocht.
Voor mij precies hetzelfde. Ik wil de AGR samen met m'n vriendin gaan rijden. Ik heb mezelf in kunnen schrijven, maar haar niet meer.
Als het me niet meer lukt om haar in te schrijven dan mag mijn deelname ook worden overgenomen door een liefhebber.
Als het me niet meer lukt om haar in te schrijven dan mag mijn deelname ook worden overgenomen door een liefhebber.
-
- Forum-lid
De aanhouder wint, ook vandaag weer. Gisteren 2uur achter de pc gezeten en nu toevallig op het juiste moment even online. Toch handig om onregelmatige werktijden te hebben..... Na twee jaar achter het net te vissen ben ik nu weer avn de partij. Succes met inschrijven iedereen.