Weet niet juist waar dit te plaatsen ,
maar laat ons even serieus zijn, de huidige forum software is zo outdated dat het niet meer normaal is, in zoverre zelfs dat ik geen enkel ander forum weet te vinden die zo'n oude (en onhandige) stijl gebruikt, zelfs de allerkleinste forums hebben modernere looks .
vooral een overzicht krijgen is hier een ramp, telkens moeten terugkeren door balkje onderaan enz... .
dus eigenlijk
OPROEP VOOR BETERE FORUMSOFTWARE , overzichtelijk, handig in gebruik enz.... data overzetten kan geen probleem zijn, er zijn vele forums die overschakelen naar nieuwere software zonder dataverlies.
of ben ik de enige van die mening ?
modernere forum stijl ??
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door rombaft op 16 Augustus 2006
Nee, maar dit is al zo vaak geroepen... Fiets/SMM doet er weinig mee.
Nee, maar dit is al zo vaak geroepen... Fiets/SMM doet er weinig mee.
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 16 Augustus 2006
Wees blij dat we kunnen communiceren, stel je voor dat "Fiets" de stekker d,r uit trekt.
dan zouden ze plots heel wat minder boekskes verkopen ook, wees daar maar zeker van, ge moet daar allemaal geen schrik van hebben.
moesten ze nu eens hun forum updaten zodat de boel nog veel aantrekkelijker wordt zullen er misscchien wat meer mensen blijven plakken op het forum en eventueel ook eens overwegen om een fiets(magazine) te kopen en misschien als het hen bevalt blijven kopen .
Wees blij dat we kunnen communiceren, stel je voor dat "Fiets" de stekker d,r uit trekt.
dan zouden ze plots heel wat minder boekskes verkopen ook, wees daar maar zeker van, ge moet daar allemaal geen schrik van hebben.
moesten ze nu eens hun forum updaten zodat de boel nog veel aantrekkelijker wordt zullen er misscchien wat meer mensen blijven plakken op het forum en eventueel ook eens overwegen om een fiets(magazine) te kopen en misschien als het hen bevalt blijven kopen .
- daniel1975
- Forum-lid HC
Einde discussie lijkt mij (slotje). Dit is al vele malen besproken en de redenatie van Fiets is bekend. Zij hebben hier voor gekozen, wees blij dat dit webstekje er is. Mocht je naar een phBB forum willen staan mountainbike.nl en wielertoerist.nl ook tot je beschikking.
Less is bore