Mijn FM kan de michelin pro2 race bandjes niet meer goedkoop leveren (wel de 'light' versie, maar die wil ik niet). Wie weet een fietsenzaak in omgeving Amsterdam of een betrouwbare internetsite die ze nog wel voordelig (25E) heeft?
TNX!
pro2 race, waar kopen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Quoten: Origineel geplaatst door 53x11 op 14 Augustus 2006
Mijn FM kan de michelin pro2 race bandjes niet meer goedkoop leveren (wel de 'light' versie, maar die wil ik niet). Wie weet een fietsenzaak in omgeving Amsterdam of een betrouwbare internetsite die ze nog wel voordelig (25E) heeft?
TNX!
Is al een topic over geweest:http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... picID=8177
TNX!
Is al een topic over geweest:http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... picID=8177
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Dank! Ga ze toch maar bij Salden bestellen. ndanks dat je daar alleen nog maar voor remboursbetaling (12E per zending) kan kiezen lijken ze toch de goedkoopste.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Presto op de haarlemmerstraat. www.presto.nl geloof dat ze daar 25euro zijn
Anti-Spacers!
Da's dus mijn vaste fietsenmaker. Heeft helaas alleen nog de light versie voor wienig...
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid
Ik heb besteld bij biketime.nl € 25,99 ex verzendkosten. Heb vorige week maandag betaald, maar nog geen email gehad dat ze hierheen gestuurd zijn, dus echt snel gaat het niet.
Bianchi Alloy Pro 7000, carbon voorvork, Campagnolo Veloce, Rood/Wit
Inmiddels bij Salden besteld. 27E / stuk, maar wel 12 euri verzendkosten. Maar omdat ik er toch 3 nodig had (2 fietsen, had nog 1 'verse' liggen) + nog wat andere spulletjes viel het uiteindelijk wel weer mee. Jammer dat Presto ze niet meer heeft, ik support liever m'n LBS (maar bespaar nog liever 30 euro )
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?