Alles over vakanties op én met de fiets

Amstel Gold Race 2011

rinke
Forum-lid

rinke 19 jan 2011 15:04

Controle op zwartrijden is er niet, de weg is vrij voor iedereen. Wel wordt er (tenminste vorig jaar bij mij) gecontroleerd bij de bevoorradingspunten. Zelf vind ik het erg zwak als je er fietst en toch stiekum gebruik maakt van de faciliteiten maar goed niet iedereen heeft deze normen en waarden...

ukkiepukkie
Forum-lid

ukkiepukkie 19 jan 2011 15:55

gebruik maken van de faciliteiten waren we sowieso niet van plan hoor, en de hele toer doen ook niet. We willen gewoon een paar beklimmingen van het parcours doen om daarna met een fris biertje de andere toertochters aan te moedigen... kijk er al naar uit :-)

rinke
Forum-lid

rinke 19 jan 2011 15:59

Geen enkel probleem lijkt me, en gewoon leuk om met `100en tegelijk een klimmetje te doen ;)

m_huizinga
Forum-lid

m_huizinga 20 jan 2011 21:45

Wij hebben nu geboekt, dus bij deze de link:
http://www.weekendjeweg.nl/hotels/nl/ho ... f=04&df=15

129 euro voor 2 nachten voor 2 personen in een mooi hotel inclusief ontbijt en 1x diner op vrijdagavond. Alleen is de locatie achter het Roda JC stadion, maar nog nooit last van gehad.

15 minuten rijden naar Valkenburg, fiets afhalen bij de rotonde van de snelweg bij Valkenburg en je rijdt zo naar beneden het dorp in.

Voorheen sliepen we bij Hotel Amsterdam in Valkenburg, dat was 35 euro p.p.p.n. maar dat hotel is nu gesloten helaas. De prijzen die ze nu vragen bij andere hotels slaan nergens meer op, dus helaas geen valkenburg meer.

bikefreaklady
Forum-lid

Gebruikersavatar bikefreaklady 12 feb 2011 23:11

Hoi Allemaal,

Ik heb een vraag en misschien weet iemand van jullie het antwoord? Vorig jaar ( 2010 ) heb ik meegedaan aan de toerversie ( 200 km ) en op de Keutenberg ben ik gefilmd tijdens een groot deel van mijn klim. Heb lang gezocht op het internet maar kan het nergens vinden....helaas. Het was iemand van een tv station ( waarschijnlijk lokaal ).

Iemand een idee? Zou het erg leuk vinden om terug te zien!

Alvast bedankt!
Groetjes,
Sonja
Life is a journey, not a destignation!

roro27
Forum-lid

roro27 13 feb 2011 00:25

Bij mij bekend zijn in Limburg L1 en TVL als lokale omroepen. Probeer het daar eens als je dat nog niet gedaan hebt.
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

bikefreaklady
Forum-lid

Gebruikersavatar bikefreaklady 13 feb 2011 17:53

Bedankt voor je reactie.....dat heb ik inderdaad gedaan.
Misschien hoor ik daar nog eens wat van:-)
Life is a journey, not a destignation!

geer
Forum-lid

geer 18 feb 2011 16:06

Tweed via AGR:
"Weer even wat kilometers gemaakt in de sportschool! Op koers voor de #agr Alleen nu nog een fiets.. Laat me weten als je er een over hebt!"

Zucht....ben blij dat ik er niet bij ben dit jaar. Circus!

eelcoz

eelcoz 18 feb 2011 16:08

[quote="Geer"]Tweed via AGR:
"Weer even wat kilometers gemaakt in de sportschool! Op koers voor de #agr Alleen nu nog een fiets.. Laat me weten als je er een over hebt!"

Zucht....ben blij dat ik er niet bij ben dit jaar. Circus! [/quote]

Het heeft onderhand niet zo veel meer met fietsen te maken inderdaad.

umit_davela
Forum-lid

umit_davela 18 feb 2011 16:09

Inderdaad, liever een willekeurige doordeweekse dag pakken en genieten van de rust om je heen.
Als ik wil wandelen in Limburg ga ik er wel een weekend met mijn vrouw heen.
Fiets: Een Imming in Ruiterdakkapellen uitvoering...

catscanner
Forum-lid
Contact

catscanner 18 feb 2011 23:36

Damn, die doet echt iets verkeerd. Of ben ik verkeerd bezig met mijn streven om elke week netjes twee keer lekker buiten te gaan trainen. Nu maar boven dat de pipo van deze tweet niet verder komt dan 60 kilometer, scheelt een hoop gedonder.
Mijn Alpe d'HuZes Facebookpagina: Facebook.com/Jordy-van-Baal-fietst-Alpe-Dhuzes-2014. Like & Share!
Fiets jij ook voor het goede doel? Kijk snel hier.

rooi1977
Forum-lid

rooi1977 14 mar 2011 16:03

Beste mensen...

Ik ga zelf de 200 km rijden aanstaande AGR.. nu vraag ik me af of het leuk is voor mijn aanhang om me aan te moedigen in Valkenburg ? Of is het hier zo druk dat het beter is om elders langs de route plaats te nemen..

Plaats reactie