goede helm
Van de site Motorfreaks: "Sacramento, Californië - De AMA (American Motorcyclist Association) is woedend over een wetsvoorstel in de staat Californië waarbij motorrijders die zonder helm rijden verplicht zouden worden om zich als orgaandonor op te geven. Deze wet is bedoeld als aanvulling op een eerder wetsvoorstel waarbij iedereen van 18 jaar en ouder zelf mag beslissen of ze wel of geen helm dragen".
-
- Forum-lid
Specialized helmen zijn ook erg fijn,
Goeie ventilatie enz.
mvg tom
Goeie ventilatie enz.
mvg tom
Isaac pascal carbon , Campagnolo zonda , Time RXS carbon , Campagnolo chorus carbon ,
Een model waar zeer veel mensen met heel veel plezier mee rijden is de Giro Atmos. Zeg maar de VW Golf onder de helmen
En natuurlijk zijn er nog legio andere goede merken. Zelf rijd ik met een Bell. Verder heb je nog Lazer, Met, Specialized, Giro, Catlike.
Die laatste hebben wel een apart design...
En natuurlijk zijn er nog legio andere goede merken. Zelf rijd ik met een Bell. Verder heb je nog Lazer, Met, Specialized, Giro, Catlike.
Die laatste hebben wel een apart design...
Aanrader: passen!!!!
De helm ook goed om je hooft valt.
let op of het bandje lekker om de kin zit en niet irriteerd.
Had ik met mijn vorige helm.
Mijn Atmos is super maar daar betaal je dan ook voor.
Ik weet dat het ook goedkoper kan.
Succes!
De helm ook goed om je hooft valt.
let op of het bandje lekker om de kin zit en niet irriteerd.
Had ik met mijn vorige helm.
Mijn Atmos is super maar daar betaal je dan ook voor.
Ik weet dat het ook goedkoper kan.
Succes!
"When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle. Then I realised that the Lord doesn\'t work that way so I stole one and asked Him to forgive me."<br>
- Emo Philips
- Emo Philips
Quote: Origineel geplaatst door big rosa op 03 Oktober 2006
Heb nu een Bell maar ga binnenkort toch overstappen op een echt Nolan, wel zo veilig.
Welke Bell heb je nu en wat is daar dan mis mee volgen jou? Heb zelf een knoert van een harses en ben toch tevreden over mijn Bell Ghisallo...
Heb nu een Bell maar ga binnenkort toch overstappen op een echt Nolan, wel zo veilig.
Welke Bell heb je nu en wat is daar dan mis mee volgen jou? Heb zelf een knoert van een harses en ben toch tevreden over mijn Bell Ghisallo...
Uvex fp1 zit lekker als je een wat langwerpiger,smaller hoofd hebt, tenminste vergeleken bij de giro atmos en pneumo die voor wat rondere hoofden zijn bedoeld denk ik.Alles is persoonsgebonden en ik zou gewoon de beste pasvorm kiezen boven merk.
Als je campa wil heb je nooit meer wat anders