adres van mavic belgium aub!!
ndanks alle negatieve kritiek die ik gelezen heb op dit forum over de mavic ksyrium elitte 2 ben ik toch zo stom geweest om mij deze set aan te schaffen. Gevolg:
- 1ste (59km) rit gaan reiden op normaale wegen en al een ferme slag in men achterwiel + verschillende spaken gewoon helemaal los. Ben direkt terug naar mijn fietsen handelaar (verbinnensport) gegaan en die heeft het wiel terug moeten rechten en de spaken terug vast gezet.
- 2de (48km) rit gaan reiden, weer op vrij goede ondergrond. als ik half weg ben moet ik mijn remmen al open zetten. ik kom thuis en stel vast dat er weer een ferme slag in men achterwiel zit. Ik terug naar mijn fietsen handelaar. Die zet zich rustig neer en begint weer mijn wiel te rechten en dan plots ... ... doet hij aan elke spaak nippel een beetje LIJM!!!
Conclusie:
Dit kan echt niet vind ik, spaken die loskomen zomaar effe gaan vast lijmen???
En ik die dacht dat mavic een betrouwbaar merk is?!
Daarom zou ik graag een e-mail adres of zo hebben van mavic belgium dat ik daar eens goed van men oren kan tegen maken!!!
Met dank op voor hand
- 1ste (59km) rit gaan reiden op normaale wegen en al een ferme slag in men achterwiel + verschillende spaken gewoon helemaal los. Ben direkt terug naar mijn fietsen handelaar (verbinnensport) gegaan en die heeft het wiel terug moeten rechten en de spaken terug vast gezet.
- 2de (48km) rit gaan reiden, weer op vrij goede ondergrond. als ik half weg ben moet ik mijn remmen al open zetten. ik kom thuis en stel vast dat er weer een ferme slag in men achterwiel zit. Ik terug naar mijn fietsen handelaar. Die zet zich rustig neer en begint weer mijn wiel te rechten en dan plots ... ... doet hij aan elke spaak nippel een beetje LIJM!!!
Conclusie:
Dit kan echt niet vind ik, spaken die loskomen zomaar effe gaan vast lijmen???
En ik die dacht dat mavic een betrouwbaar merk is?!
Daarom zou ik graag een e-mail adres of zo hebben van mavic belgium dat ik daar eens goed van men oren kan tegen maken!!!
Met dank op voor hand
http://64.233.183.104/search?q=cache:-7 ... =clnk&cd=1
) Een verkoper is niet alleen gebonden aan zijn eigen mededelingen. Als de fabrikant reclame voor het product maakt, kan de koper daar rechten aan ontlenen (zie ook “Garanties”).
Voldoet het product niet aan de in de reclame toegezegde eigenschappen, dan kan de koper
de verkoper hierop in principe aanspreken.
http://bestel.postbus51.nl/content/pdf/06FS2004G760.pdf
Dus..... op naar d'n dealer dus.
) Een verkoper is niet alleen gebonden aan zijn eigen mededelingen. Als de fabrikant reclame voor het product maakt, kan de koper daar rechten aan ontlenen (zie ook “Garanties”).
Voldoet het product niet aan de in de reclame toegezegde eigenschappen, dan kan de koper
de verkoper hierop in principe aanspreken.
http://bestel.postbus51.nl/content/pdf/06FS2004G760.pdf
Dus..... op naar d'n dealer dus.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Quoten: Origineel geplaatst door bicepke op 11 Augustus 2006
... gaan reiden ... gaan reiden...
Is dit een grap? En zo niet, wat is uw leeftijd?
... gaan reiden ... gaan reiden...
Is dit een grap? En zo niet, wat is uw leeftijd?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
CODAGEX BELGIË
ZANDBERGEN 10
B-2480
DESSEL
Maar je moet met je klacht echt bij je LBS zijn.
Als het wiel na lijmen gewoon functioneert heeft hij aan zijn plicht voldaan, gaat het weer stuk moet hij een andere oplossing voor je zoeken. Importeur heb je als klant niks mee te maken. (hoewel 'de importeur werkt niet mee' wel vaak als excuus wordt gebruikt door dealers die hun verantwoordelijk proberen af te schuiven)
ZANDBERGEN 10
B-2480
DESSEL
Maar je moet met je klacht echt bij je LBS zijn.
Als het wiel na lijmen gewoon functioneert heeft hij aan zijn plicht voldaan, gaat het weer stuk moet hij een andere oplossing voor je zoeken. Importeur heb je als klant niks mee te maken. (hoewel 'de importeur werkt niet mee' wel vaak als excuus wordt gebruikt door dealers die hun verantwoordelijk proberen af te schuiven)
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
-
- Forum-lid
mijn fietsenmaker is ook verbinnen sportdat was even off topic
-
- Forum-lid
Je klinkt alsof je het allemaal heel raar vind? Heel veel spakers/fabricanten doet dat!
En je zegt dat het waardeloze wielen zijn, maar als iedereen ze je op het forum afraad. Dan vraag ik me af waarom je ze koopt, en dan begin je ook nog te mekkeren van hier tot ginder.
Tjah, en hier zie je dat een groot merk ook niet altijd grootze spullen maakt.
Maar je kan het het beste via je lbs oplossen en niet rechtstreeks tegen Mavic.
luuk
En je zegt dat het waardeloze wielen zijn, maar als iedereen ze je op het forum afraad. Dan vraag ik me af waarom je ze koopt, en dan begin je ook nog te mekkeren van hier tot ginder.
Tjah, en hier zie je dat een groot merk ook niet altijd grootze spullen maakt.
Maar je kan het het beste via je lbs oplossen en niet rechtstreeks tegen Mavic.
luuk