Amstel Gold Race 2011
iemand een idee hoe je de filmpjes kan downloaden.. In voorgaande jaren werden de filmpjes wel openbaar gemaakt na een aantal weken..
edit: filmpjes gevonden in Temporary Internet Files
Verder was het een heerlijke tocht, vroeg gestart dus geen last van de drukte en heerlijk weer
Verder was het een heerlijke tocht, vroeg gestart dus geen last van de drukte en heerlijk weer
-
- Forum-lid
Was lekker fietsweer zaterdag. Maar ik kan me niet voorstellen dat er over twee jaar nog een AGR voor toerfietsers gereden mag worden. Zoveel a-sociale fietsers op één dag door Zuid-Limburg sturen, is vragen om problemen. Ook al rept de organisatie van een perfecte tocht zonder indicenten, ik heb heel veel mensen gezien die zich nergens wat van aantrekken en denken dat ze prof zijn. Zo jammer dat een kleine groep het verpest voor de welwillenden.
Michiel
[quote="Sprong"]iemand een idee hoe je de filmpjes kan downloaden.. In voorgaande jaren werden de filmpjes wel openbaar gemaakt na een aantal weken..
[/quote]
Ik kan ze nergens vinden in: C:\Documents and Settings\\Local Settings\Temporary Internet Files
Kijk ik verkeerd? Ik gebruik Chrome...
[/quote]
Ik kan ze nergens vinden in: C:\Documents and Settings\\Local Settings\Temporary Internet Files
Kijk ik verkeerd? Ik gebruik Chrome...
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
[quote="Aristos"]
Kijk ik verkeerd? Ik gebruik Chrome...[/quote]
In Chrome kon ik ze ook niet vinden. Met IE zijn ze wel in bovenstaande file te vinden
Kijk ik verkeerd? Ik gebruik Chrome...[/quote]
In Chrome kon ik ze ook niet vinden. Met IE zijn ze wel in bovenstaande file te vinden
-
- Forum-lid
Prachtige dag gehad, geen aso fietsers gezien en een hoop gelachen. Behalve de Keutenberg na 230km, die vond ik niet zo grappig meer. Als het kan volgend jaar weer. Een bananenschil wegpleuren in de bosjes, dat doe ik ook, want dat wordt een smerige bende in je shirt. Maar gelletjes en folies van repen gaan keurig weer terug in de achterzak. Hulde voor de organisatie! Daar kan de organisatie van de Marmotte nog wat van leren. Met name het eten en drinken is zeer goed geregeld.
Als autobestuurder kan ik zeggen dat de overlast tussen de Fromberg en Koulenberg heeft meegevallen. Verkeersregelaars deden goed hun werk. Enige was dat er een aantal wel de hele breedte van de weg nodig hebben om te fietsen. Maar die werden gelijk richting de eigen weghelft gewezen. Als het volgende jaar niet zo prijzig is als dit jaar doe ik wel mee voor de gezelligheid. Om de route hoef ik het niet te doen. Daar kan ik in principe elke dag terecht
Race: Trek 1.7 Shimano 105
MTB: Merida Big Nine 700 tft
MTB: Merida Big Nine 700 tft
[quote="Sprong"]iemand een idee hoe je de filmpjes kan downloaden.. In voorgaande jaren werden de filmpjes wel openbaar gemaakt na een aantal weken..
[/quote]
De filmpjes zijn ook rechtstreeks van de site te trekken als mp4-bestand als je weet welke tijd je zoekt. Bestandnaam staat in .xml-bestand.
Leuk om te zien:
Schleck tussen de toeristen
[/quote]
De filmpjes zijn ook rechtstreeks van de site te trekken als mp4-bestand als je weet welke tijd je zoekt. Bestandnaam staat in .xml-bestand.
Leuk om te zien:
Schleck tussen de toeristen
ik moet zeggen dat ook dit jaar de tocht weer zeer goed is bevallen. In tegenstelling tot de ronde van vlaanderen waren alle beklimmingen op te fietsen en ook het weer zat lekker mee deze keer! Wij zater in een vakantiepark in de buurt en zijn een dag later lekker naar de profs wezen kijken wat toch altijd weer goed is voor een spectaculair schouwspel. Kortom een geslaagd weekend met een goed georganiseerde agr. Ik heb niet veel meegekregen van aso rijders maar deze zullen er vast tussenrijden en er ook altijd tussen blijven rijden ben ik bang....
[quote="Venga!"][quote="Sprong"]iemand een idee hoe je de filmpjes kan downloaden.. In voorgaande jaren werden de filmpjes wel openbaar gemaakt na een aantal weken..
[/quote]
Leuk om te zien:
Schleck tussen de toeristen[/quote]
Ook leuk om te zien: tik even bij Deelnemers de naam Michael Boogerd in en je ziet dat hij even lekker 40 gemiddeld wegtrapt (inclusief filmbeelden)
[/quote]
Leuk om te zien:
Schleck tussen de toeristen[/quote]
Ook leuk om te zien: tik even bij Deelnemers de naam Michael Boogerd in en je ziet dat hij even lekker 40 gemiddeld wegtrapt (inclusief filmbeelden)
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Hij is alleen op veel minder punten geklokt en heeft ook veel minder filmpjes........Dus dat gemiddelde moet je maar snel vergeten. Zondag reden ze 40 gemiddeld, ik geloof niet dat Boogerd dat niveau nog heeft.
-
- Forum-lid
Volgens de site heeft Ireen Wust een gemiddelde van 44 gereden..............