Ik wil mijn stuur iets hoger zetten, ik heb het gevoel dat ik iets te veel voor over hang.
Ik ben begonnen met een iets kortere voorbouw, dit helpt echter niet genoeg.
Nu zag ik op internet een opzetstuk
http://www.m-gineering.nl/hoger.htm
(5e foto )
waar je alleen recht mee omhoog kan, weet iemand waar deze te koop zijn?
Stuur hoger zetten
Een pen met een andere hoek die meer omhoog wijst lijkt me een fraaiere oplossing. Vooral omdat je het over iets hebt. Anders www.rose.de. of pagina 341 van hun catalogus. Succes
Volgens mij bestaan er speciale vulringen die de stand van je nok een aantal graden omhoog of omlaag kunnen zetten. Vraag het eens aan je FM. Of mischien weten de techneuten hier op het forum hier iets meer over! Ikzelf ben a technisch en laat alles over aan mijn FM.
Gerardo
Zo'n verlengstuk bestaat er ook van BBB, te krijgen bij nagenoeg elke fietsenboer in NL.
Quote: Origineel geplaatst door Gerardo op 12 Augustus 2006
Volgens mij bestaan er speciale vulringen die de stand van je nok een aantal graden omhoog of omlaag kunnen zetten. Vraag het eens aan je FM. Of mischien weten de techneuten hier op het forum hier iets meer over! Ikzelf ben a technisch en laat alles over aan mijn FM.
Er zijn wel stuurpennen die met zo'n systeem werken (ITM Moray, kent iemand m nog?), maar op een normale stuurpen past dat niet zomaar.
Quote: Origineel geplaatst door Gerardo op 12 Augustus 2006
Er zijn wel stuurpennen die met zo'n systeem werken (ITM Moray, kent iemand m nog?), maar op een normale stuurpen past dat niet zomaar.
"Shirtje korte mouwen € 200, c'est pas normal!"
Quoten: Origineel geplaatst door Gerardo op 12 Augustus 2006
Ook specialized heeft redelijk recent zoiets gemaakt. Maar heb ze nooit ergens te koop zien liggen. Hoeft ook niet echt keuze genoeg in bestaande stuurpennen in alle soorten, maten en hoeken.
Ook specialized heeft redelijk recent zoiets gemaakt. Maar heb ze nooit ergens te koop zien liggen. Hoeft ook niet echt keuze genoeg in bestaande stuurpennen in alle soorten, maten en hoeken.