Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Stevens Aspin Ultegra

speedrider
Forum-lid

speedrider 07 aug 2006 23:59

Ik ben nu in het bezit van een tank van 11 kilo (Corano). Nu wil ik als de nieuwe modellen voor 2007 er zijn een Stevens Aspin aanschaffen. Is deze echt een stuk lichter (framemaat 60 cm.)? Mijn Corano is wel Sora afgemonteerd en dus zo al door de groep een stuk zwaarder. De reacties over de Aspin zijn goed, maar die Aksium wielen, zijn die ook wel in orde?
Alvast bedankt voor de reacties

Alles met meer dan twee wielen is overbodig!!!

53x110
Forum-lid

53x110 08 aug 2006 00:50

De precieze details over het gewicht zul je het snelst vinden op de website van Stevens. Blijft natuurlijk even de vraag wat het echte gewicht wordt, inclusief pedalen, groter frame etc. 11 kilo zal het denk ik wel niet gaan worden...
Stevens (de versie van dit jaar dan) zie je tegenwoordig echt overal rondrijden en volgens mij naar tevreden van de eigenaren.
Wat die wielen betreft. Zo te horen is de Stevens een aardige upgrade voor wat je nu hebt. Beter (en dan ook ruim duurder...) kan natuurlijk altijd, maar in principe moet je aan dat Mavic setje gewoon veel plezier gaan beleven.

Plaats reactie