Beste mensen,
Ik zag van de week tot mijn schrik dat het loopvlak van mijn Veloflex tube los laat. Heeft iemand van jullie dat wel eens mee gemaakt? En zou je het eventueel kunnen repareren, of is deze tube echt overleden?
Loopvlak Veloflex carbon tube laat los!!
Eerder gezien, in een lijm/produktiefout en reden voor garantie. Deda heeft hier vaker last van (en ook bij dugast heb ik het gezien).
Overigens kan dit worden veroorzaakt door extreme hitten en smeltend asfalt (zeer kleverig). Tube is aan zijn einde en is rijp voor de afvalbak.
Overigens kan dit worden veroorzaakt door extreme hitten en smeltend asfalt (zeer kleverig). Tube is aan zijn einde en is rijp voor de afvalbak.
peter@feryn.com mailen
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 07 Augustus 2006
Eerder gezien, in een lijm/produktiefout en reden voor garantie. Deda heeft hier vaker last van (en ook bij dugast heb ik het gezien).
ook vittoria heeft er al wel eens last van !
ook vittoria heeft er al wel eens last van !