transpiratie/zweet
Ik heb van die dagen dat het zweet in je ogen loopt. Dat kan heel erg bijten. Aangezien ik dan vaak ook geen droge draad meer aan mijn lichaam heb zitten, is het heel lastig om het zweet weg te vegen. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die daar wel eens last van heeft, at doen jullie daar zoal tegen?
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Ted038 op 06 Augustus 2006
en als noodoplossing een bidon met schoon water om je eens lekker mee in je gezicht te spuiten
een volgauto met een leuke verzorgster/masseusse is niet voor iedereen weggelegd helaas ... (ook voor mij niet)
Vind ik ook altijd relaxed om wat bidonwater in mn gezicht te gooien, maar bij mij krijg ik dan JUIST de zoutvlaktes van me voorhoofd in mn ogen
en als noodoplossing een bidon met schoon water om je eens lekker mee in je gezicht te spuiten
een volgauto met een leuke verzorgster/masseusse is niet voor iedereen weggelegd helaas ... (ook voor mij niet)
Vind ik ook altijd relaxed om wat bidonwater in mn gezicht te gooien, maar bij mij krijg ik dan JUIST de zoutvlaktes van me voorhoofd in mn ogen
Mijn fiets is bezeten!
Quoten: Origineel geplaatst door bluebird1 op 09 Augustus 2006
streepje vaseline bovenop de wekbrauwen doet het goed bij mij...
Idem !! wel goed ook tussen de wenkbrauwen en een door laten lopen naar de zijkant anders loopt het erlangs nog in de ogen
streepje vaseline bovenop de wekbrauwen doet het goed bij mij...
Idem !! wel goed ook tussen de wenkbrauwen en een door laten lopen naar de zijkant anders loopt het erlangs nog in de ogen
No I'm not big headed my head is just big